شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رونالدو#جدید#یورو#تیم ملی

یورو ۲۰۲۰| توقف پرتغال در نیمه نخست پرتماشاگرترین بازی جام/ رکوردی جدید برای رونالدو


یورو 2020| توقف پرتغال در نیمه نخست پرتماشاگرترین بازی جام/ رکوردی جدید برای رونالدو

در ۴۵ دقیقه نخست اولین بازی از روز پایانی دور نخست از مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰، تیم ملی پرتغال نتوانست میزبان خود را در حضور پرتعداد تماشاگران شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آغاز روز پنجم رقابت‌های یورو 2020 (روز پایانی مرحله گروهی این رقابت‌ها)، امشب (سه‌شنبه)، در اولین بازی از گروه F، تیم‌های فوتبال مجارستان و پرتغال از ساعت 20:30 به وقت تهران در ورزشگاه فرانتس پوشکاش شهر بوداپست به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

 پرتغالی‌ها از دقیقه نخست تا 45 دست به حمله زدند و بیش از موقعیت گلزنی روی دروازه تیم میزبان ایجاد کردند. در سمت مقابل اما حتی یک موقعیت خطرناک روی دروازه پرتغال شکل نگرفت و شوتی به سمت آن شلیک نشد تا روی پاتریشیو سنگربان مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها کم کارترین بازیکن میدان باشد.

با وجود تلاش فراوان پرتغالی‌ها برای ایجاد خطر روی دروازه حریف، عملکرد بی‌‌نقص مدافعان حریف، هواداران پرشمار این تیم را به کسب امتیاز از قهرمان دوره قبلی امیدوار نگه داشت.

در این بازی ورزشگاه 61 هزار نفری فرانتس پوشکاش مملو از جمعیت بود تا این بازی به عنوان پرتماشاگرترین بازی یورو 2020 تاکنون لقب بگیرد. دیگر رکورد این بازی توسط کریستیانو رونالدو به ثبت رسید که با پنجمین حضور متوالی‌اش در جام ملت‌های اروپا در این زمینه رکورددار شد.

 

انتهای پیام/