شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

سنگ تمام علی پروین برای کاپیتان محبوب پرسپولیس در تمرینات سرخ ها

علی پروین خطاب به سیدجلال حسینی : واقعا تو الگوی جوانان تیم هستی

علی پروین ، در تمرینات پرسپولیس به سیدجلال حسینی گفت :برای جوان های تیم الگو هستی و باید از آن ها مراقبت کنی تا مثل خودت رشد کنند.

علی پروین ، در تمرینات پرسپولیس به سیدجلال حسینی گفت :برای جوان های تیم الگو هستی و باید از آن ها مراقبت کنی تا مثل خودت رشد کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اسطوره فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس دیروز در محل برگزاری بازی دوستانه پرسپولیس و پیکان حاضر شد. علی پروین که رکورددار بازی و مربیگری در پرسپولیس بوده و از نظر کسب افتخار و قهرمانی دست نیافتنی به نظر می رسد، دقایقی قبل از شروع بازی با گل محمدی، سمیعی و چند نفر از بازیکنان پرسپولیس صحبت کرد.
ابتدا سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس با دیدن پروین به سمت او رفت و ضمن خوش و بش با او از اسطوره سرخ ها برای حضور در زمین رخصت گرفت.
سیدجلال به استقبال پروین رفت و پروین نیز برای دقایقی با او صحبت کرد. پروین خطاب به سیدجلال گفت:

 واقعا جایت در تیم ملی خالی است سید. ماشاالله به تو که سالم زندگی می کنی و هر بازی هم بهتر از بازی قبل هستی. با همین فرمون جلو بروید تا تیم قهرمان شود.

علی پروین در ادامه به کاپیتان فعلی سرخ ها گفت:

 تو برای جوان های ما الگو هستی. باید مراقب جوان ترهای تیم باشی تا مثل خودت رشد کنند و به جای حاشیه فقط به فوتبال مشغول باشند. من کیف می کنم هر وقت بازی هایت را می بینم و امیدوارم امسال هر سه جام را بالای سر ببری.

گفتنی است حدود ۲۰ سال قبل هنگامی که سیدجلال در ملوان بود و هنوز در فوتبال ایران چهره نشده بود، علی پروین خواهان حضور حسینی در پرسپولیس شد اما سیدجلال با ملوان قرارداد داشت و برخی از واسطه ها، حسینی مدافع گلزن آن روزهای ابومسلم را به تمرین پرسپولیس آوردند اما پروین او را جذب نکرد و صراحتا اعلام کرد سیدجلال حسینی را می خواهد نه حسینی دیگری را. پروین از همان زمان می دانست سیدجلال چه آینده بزرگی پیش رو دارد