به گزارش پایگاه خبری نشان :

در اثر تصادف فجیع پراید با پژو پارس 3 نفر جان باختند و یک نفر دچار مصدومیت شد.

سرهنگ "جاورصفاری" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف در محور "خمام - خشک بیجار" محله کلاچاه، بلافاصله ماموران پلیس راه به محل مورد نظر اعزام شدند.

تصادف هولناک پراید  و پژو پارس

وی ادامه داد: پس از حضور پلیس در محل حادثه و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه خودرو پراید که از مسیر خمام به سمت "خشک بیجار" در حال تردد بوده با یک دستگاه سواری پژو پارس برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه در این تصادف، 2 سرنشین 22 و 24 ساله سواری پراید به علت شدت جراحات وارده در محل سانحه جان خود را از دست دادند تصریح کرد: راننده هر 2 خودرو مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.

این مقام انتظامی از جان‌باختن راننده 31 ساله سواری پراید در مرکز درمانی خبر داد و اذعان داشت: کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را انحراف به چپ خودرو پراید اعلام کردند.

سرهنگ صفاری با اعلام اینکه انحراف به چپ خودروها، 16 درصد از تصادفات 2 ماهه اول سال جاری در استان گیلان را به خود اختصاص داده است، گفت: می‌توان با مشارکت عامه مردم و به ویژه سرنشینان وسایل نقلیه در تذکر به موقع به رانندگان و کنترل رفتارهای پرخطر و هیجانی آنها از وقوع چنین حوادث ناگواری پیشگیری کرد