شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فلسطین

عضو دفتر مرکزی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین:

مقاومت لحظه‌ای از دفاع از ملت فلسطین غافل نخواهد شد

 مقاومت لحظه‌ای از دفاع از ملت فلسطین غافل نخواهد شد

عضو دفتر مرکزی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در سخنانی تصریح کرد: مقاومت لحظه‌ای از دفاع از ملت فلسطین غافل نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «ماهر مزهر» عضو دفتر مرکزی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین سخنانی را در خصوص مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: مقاومت لحظه‌ای از دفاع از ملت فلسطین غافل نخواهد شد. مزهر تاکید کرد که قدس در آستانه انفجار قرار دارد و مقاومت به رویارویی با رژیم صهیونیستی ادامه می دهد.

مزهر اشاره کرد که طرف‌های واسطه، رژیم صهیونیستی را برای تغییر مسیر برگزاری راهپیمایی پرچم تحت فشار قرار داده‌اند. وی عموم ملت فلسطین را به حضور در قدس و مقابله با این راهپیمایی و شهرک‌نشینان اشغالگر فراخواند.

پیش از این، گروه‌های مقاومت فلسطین بیانیه‌ای را در رابطه با راهپیمایی پرچم شهرک‌نشینان صهیونیست در قدس اشغالی صادر کردند. این گروه‌ها تاکید کردند که تحت هیچ شرایطی در مقابل تعرض به قدس و مسجد الاقصی سکوت نخواهند کرد و آماده هستند به آن واکنش نشان دهند.

گروه‌های مقاومت، عموم فلسطینیان در کرانه باختری و نوار غزه را به مشارکت گسترده در تظاهرات امروز در محکومیت تجاوزات اشغالگران صهیونیست علیه قدس و مسجد الاقصی فراخواندند. در این بیانیه همچنین آمده که همه فلسطینیان باید آماده مقابله با راهپیمایی پرچم اشغالگران در قدس اشغالی باشند.