شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران

دستگیری 3 شرور معروف مواد فروش در محله مسعودیه تهران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر از دستگیری 3 شرور در محله مسعودیه و کشف 5 کیلو و 753 گرم انواع مواد مخدر از مخفیگاه آنان خبر داد.

دستگیری 3 شرور معروف مواد فروش در محله مسعودیه تهران

به گزارش منیبان؛ سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گفت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه سه تن از سوداگران مرگ در منطقه "مسعودیه "   پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را برعهده گرفتند.

او در ادامه افزود: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران مشخص شد متهمان که از اراذل و اوباش منطقه مسعودیه هستند از عناصر اصلی توزیع مواد در بین پاتوق داران گردنه تنباکوئی و لویزان نیز می باشند که این امر باعث سلب آسایش ساکنین منطقه شده و اخلال در نظم عمومی و موجی از نارضایتی را برای شهروندان فراهم کرده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران  در ادامه اعلام کرد: با پیگیری های محلی و تحقیقات گسترده و اطلاعات مفیدی که ماموران پلیس در بررسی های میدانی به دست آوردند سرانجام مختصات و آدرس دقیق مخفیگاه متهمان در یکی از خیابان های مسعودیه شناسایی کردند  و  اقدامات مقدماتی شامل اخذ مجوز قانونی جهت ورود به منزل و آماده سازی تیم عملیاتی برای اقدام غافلگیرانه و دستگیری متهمان به عمل آمد.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به تکمیل پرونده و ارائه گزارش به مرجع قضایی ،مجوز قانونی جهت ورود به منزل و بازداشت متهمان صادر و روز گذشته تیم عملیاتی عملیاتی ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب به محل اعزام شد و با رعایت جوانب قانونی با شگردهای خاص پلیسی وارد منزل متهمان شدند و بلافاصله همه اوباش مواد فروش را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

او ادامه داد: با دستگیری متهمان در جستجوی خانگی، ماموران موفق به کشف بیش از یک کیلو و 53گرم حشیش؛2کیلو و 400گرم تریاک و 2کیلو و 300گرم شیشه و مقادیر قابل توجه ای وجه نقد و تعدادی آلات و ادوات استعمال و فروش مواد مخدر شدند.

 شدند.

حسنوند در پایان با بیان اینکه پلیس و دستگاه قضائی مصمم است با کسانی که به نظم و آرامش عمومی شهروندان خدشه وارد می کنند و باعث ایجاد رعب و وحشت می شوند برابر قانون به شدت برخورد کند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد،خاطرنشان کرد:به اراذل و اوباش مواد فروش هم اولتیماتوم می دهیم تا دیر نشده دست از اعمال مجرمانه بردارند و به مسیر شهروندی بازگردند،چراکه مطمئن باشند پلیس با اشراف اطلاعاتی خوبی که دارد متهمان را در کوتاهترین زمان ممکن دستگیر و آنان را به دست قانون می سپارد.