شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#شورای شهر#انتخابات#تهران

طراحی سیستم «حمل و نقل ترکیبی»، ایده‌ای برای شورای شهر جدید تهران+ فیلم


طراحی سیستم «حمل و نقل ترکیبی»، ایده‌ای برای شورای شهر جدید تهران+ فیلم

کاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهر تهران گفت: دوره ششم شورای شهر تهران می‌تواند سیستم حمل و نقل ترکیبی را در حوزه حمل و نقل عمومی مورد توجه و تأکید قرار دهد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، میثم مظفر کاندیدای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، با اشاره به اینکه نظامات حمل و نقلی بسیاری از کشورهای دنیا را دیده‌ و مطالعه‌ کرده‌ایم، اظهار کرد: یکی از ایده هایی که شورای شهر تهران می‌تواند در حوزه حمل و نقل برای شهر تهران به آن توجه کند طراحی سیستم‌های حمل و نقل ترکیبی است.

وی ادامه داد: حمل و نقل ترکیبی به این معناست که مدهای مختلف حمل و نقلی به صورتت هم‌افزایی در یک مجتمع حمل و نقلی تجمیع شوند. در بسیاری از کشورها شاهد هستیم که فضای ایستگاه مترو، ایستگاه تاکسی، ایستگاه بی آر تی، ال آر تی، میدل باس، اتوبوس و انواع مدهای حمل و نقلی وجود دارد.

مظفر تصریح کرد: بنده زمانی که در سازمان تاکسیرانی حضور داشتم پیشنهاد دادم از طریق ایجاد یک رمپ، فضایی برای ایستگاه‌های تاکسی، همجوار با ایستگاه مترو تعبیه شود تا مردم بعد از مترو به یک مد حمل و نقل پایین دستی برای تکمیل زنجیره حمل و نقل دسترسی داشته باشند. 

مشروح سخنان مظفر در ویدئوی زیر قابل مشاهده است: 

 

شهر تهران , شورای شهر تهران , انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا , شهرداری تهران , سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران | سازمان تاکسیرانی ,

 

انتهای پیام/