شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#مزار

پویش «مشارکت حداکثری» از جوار مزار شهدای گمنام آغاز شد


پویش «مشارکت حداکثری» از جوار مزار شهدای گمنام آغاز شد

فرهنگسرای اندیشه در آستانه انتخابات ۲۸ خردادماه، پویش مشارکت حداکثری را راه اندازی کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، 28 خردادماه روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کشور است. با نزدیک شدن به این روز مهم، موضوعی که بسیار اهمیت پیدا می‌کند، حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی است. دشمنان انقلاب اسلامی از ماه‌ها پیش با راه‌اندازی پروژه‌ای وسیع، تلاش می‌کنند تا مردم را از رفتن پای صندوق‌های رأی منصرف کرده و با القای ناامیدی نسبت به آینده مشارکت مردم در انتخابات را پایین بیاورند. 

فرهنگسرای اندیشه با مشارکت مجموعه تبیین منظومه فکری رهبری و حوزه بسیج 175 موحد دانش، پویش «حداکثری مشارکت» را راه‌اندازی کرده و از مردم دعوت می‌کند تا با آمدن پای صندوق‌های رأی پاسخی قاطع به عنادهای دشمنان ایران و انقلاب بدهند. 

این پویش با برگزاری گردهمایی در فضای آزاد واقع در بوستان شهید منفردنیاکی (اندیشه سابق) و در مجاورت مزار شهدای گمنام که به تازگی فضای این بوستان را به عطر بهشتی معطر کرده‌اند، فعالیت خود را آغاز کرده و تا روز انتخابات ادامه خواهد داشت. همزمان با سالروز شهادت رئیس مذهب جعفری، امام صادق علیه السلام، مراسم تدفین پیکر پاک و مطهر دو تن از شهدای گمنام در بوستان اندیشه به همت فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.  

از جمله ویژه برنامه‌های این مراسم و پویش حداکثری مشارکت می‌توان به اجرای سرود توسط نوجوانان انقلابی، پخش موسیقی‌هایی با موضوع افتخارات وطن، مداحی و مولودی‌خوانی به مناسبت دهه کرامت تریبون آزاد همراه با پرسش و پاسخ و دعوت از همه مردم شهر تهران برای مشارکت در انتخابات اشاره کرد. 

فرهنگسرای اندیشه ویژه برنامه‌های متنوع دیگری نیز در آستانه انتخابات ریاست جمهوری برگزار کرده است که از آن جمله می‌توان به تولید مجموعه پوسترهای پاسخ به شبهات انتخاباتی با مشارکت مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات حوزه‌های علمیه، ویژه برنامه «ما ملت امام حسینیم»،‌ پوسترهای انتخاباتی «رهیافت» و ... اشاره کرد 

براساس این گزارش، این مراسم روز دوشنبه 25 خردادماه از ساعت 18 تا 21 در بوستان اندیشه برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت در آن می‌‌توانند به بوستان اندیشه واقع در خیابان شریعتی مراجعه کنند. 

انتهای پیام/