شهر خبر

دعوت حزب تمدن اسلامی برای حضور مردم در انتخابات


دعوت حزب تمدن اسلامی برای حضور مردم در انتخابات

حزب تمدن اسلامی در بیانیه ای از آحاد مردم برای شرکت در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حزب تمدن اسلامی در بیانیه ای از آحاد مردم برای شرکت در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.
متن بیانیه به این شرح است:
در آستانه‌ی برگزاری انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری و شوراها هستیم. انتخاباتی که تضمین‌کننده جمهوریت، استقلال و عزت مهین اسلامی است.
مردم شریف ایران که از آغاز پیروزی انقلاب تا امروز با حضور مؤمنانه و متعهدانه و آگاهانه خود، اراده‌ی نفوذناپذیر خود را در پاسداری از دستاوردهای گران‌سنگ انقلاب اسلامی در مقابل چشم جهانیان به معرض تماشا گذاشته است و برای این کشور کهن افتخار و عظمت آفریده‌اند، بار دیگر در این آوردگاه سرنوشت‌ساز به صحنه می‌آیند تا با ایفای رسالت ملی و دینی خود، حماسه‌ای دیگر بیافرینند.
حضور حداکثری و آگاهانه و اخلاق‌مدارانه در انتخابات پیش‌رو، تبعیت از خط امام (ره)، لبیک اجابت به رهبر حکیم و فرزانه‌ی انقلاب و تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته‌ای نظام اسلامی است. این حضور دشمن‌شکن و شکوه‌آفرین، گامی بلند در سیر تحکیم و تثبیت جمهوری اسلامی و خنثی‌کننده‌ی توطئه‌های شومی است که دشمنان قسم خورده این مرز و بوم برای به زانو درآوردن ملت ایران طراحی کرده‌اند چنان که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند: انتخابات در کشور بسیار مهم است. هم از جنبه‌ی خارجی هم داخلی. از جنبه داخلی یک نوسازی در کشور صورت می‌گیرد و افراد تازه نفس و پرانگیزه وارد کار می‌شوند. و از جهت و جنبه خارجی هم انتخابات و مشارکت مردم نشان‌دهنده‌ی اقتدار ملی است.
حزب تمدن اسلامی با الهام از اندیشه‌های ناب سیدالشهدای انقلاب شهید مظلوم حضرت آیت‌اله دکتربهشتی که فرمودند: جذب ما باید در حد اعلا و دفع ما باید در حداقل باشد و با عنایت به مطالبه‌گری رهبر عالیقدر انقلاب مبنی بر رفع ظلم و جفا نسبت به حرمت افرادی که در اثر اطلاعات غلط و برداشت‌های سطحی صلاحیتشان احراز نشد و هنوز هیچ مرجع مسئولی در مقام پاسخگویی این خواست به حق رهبری و مردم برنیامده است انتظار دارد علیرغم این بی مهری‌ها هیچ کس با صندوق رای قهر نکند و در روز 28 خرداد با حضور یکپارچه و منسجم و با ریختن آراء خود به صندوق‌ها سلامت ـ امنیت و تداوم انقلاب و تحکیم و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم آورند.
حزب تمدن اسلامی همچون همیشه با نایت به چهار اصل ملهم از کلمه‌ی پر بار (تمدن) یعنی توسعه‌ی همه جانبه ـ مدیریت پویا ـ دفاع از ارزش‌ها و نشاط ملی، همگان را به مشارکت در انتخاباتی پرشور دعوت می‌نماید.

انتهای پیام/