شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم ملی#لژیونر

عکس | پیشنهاد فرانسوی برای بازیکن تیم ملی | لژیونر ایرانی راهی لوشامپیونه می‌شود؟

طبق ادعای رسانه‌های فرانسوی یکی از باشگاه‌های این کشور به دنبال خرید وینگر ایرانی شارلواست .

قلی‌زاده

به گزارش همشهری‌آنلاین، چند رسانه فرانسوی از علاقه باشگاه نانت به جذب علی قلی‌زاده خبر دادند.

وب سایت sportbusinessmag نوشت که تیم فوتبال نانت پس از نجات خود در دیدارهای پلی‌آف بقا در لوشامپیونه مقابل باشگاه فوتبال تولوز، به طور فعال به دنبال تقویت خود برای فصل آینده است. طبق گفته های Inside Mercato، نانت به علی قلی‌زاده، مهاجم ایرانی شارلوا چشم دوخته است. این بازیکن ۲۵ ساله در این فصل لیگ بلژیک ۸ گل به ثمر رسانده و ۶ پاس گل داده است.

سایت jeunesfooteux نیز در این خصوص نوشت: پس از ثبت عزیمت عمران لووزا به واتفورد، سایر بازیکنان نانت نیز در این تابستان بسیار مورد تقاضا هستند، مانند: کولو مویانی یا موسز سیمون. اما در جهت ورود بازیکنان جدید، موگی بیات مدیربرنامه معروف بازیکنان، یک بازیکن بین المللی ایرانی را به والدمار کیتا و نانت پیشنهاد کرده است.

وب سایت tribunenantaise نیز در این خصوص نوشته است: موگی بیات، نماینده بازیکنان و مدیر ورزشی نانت، در این پنجره نقل و انتقالات نانت را مدیریت می کند و از شبکه شخصی خود برای تقویت این تیم استفاده می کند.

علی قلی زاده بازیکن ۲۵ ساله که فصل گذشته ۸ گل و ۶ پاس گل در ۳۴ بازی در بلژیک با شارلوا به ثبت رساند، بازیکنی است که به نظر می‌رسد مطلوب نانت خواهد بود. هافبک تهاجمی تیم ملی ایران در تهران متولد شد و در ۹ بازی ملی، ۳ گل به ثمر رسانده است. او فصل بسیار خوبی را در بلژیک سپری کرد و قیمت او در سایت تخصصی ترانسفرمارکت در حدود ۳.۷ میلیون یورو تخمین زده شد.

موگی بیات که یک تاجر ایرانی است، برادر مهدی بیات رئیس فدراسیون بلژیک بوده و ظاهرا در این فصل کارهای نقل و انتقالاتی باشگاه نانت فرانسه را زیر نظر دارد. به نظر می رسد او قصد دارد برای فصل آینده، قلی‌زاده را به نانت فرانسه ببرد.