شهر خبر

ناکامی سارق طلا فروشی

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از اقدام شجاعانه و پیشدستانه یکی از ماموران این فرماندهی که مانع از سرقت از یک باب طلا فروشی در تهران شده بود، قدردانی کرد.

ناکامی سارق طلا فروشی

به گزارش منیبان؛ سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه کمیسیون عملیات با قدردانی از اقدام شجاعانه یکی از ماموران این فرماندهی که با حضور به موقع خود مانع از سرقت یک واحد طلا فروشی شده بود ، گفت: ماموران ما در عرصه های مختلف نشان دادند که در حقیقت خدمتگزار مردم عزیزمان هستند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهند کرد.

او با اشاره به اینکه در سالهای اخیر هیچگونه سرقت خشنی در پایتخت نداشته ایم، گفت:  با حضور فعال و هوشمندانه پلیس در عرصه های مختلف ابتکار عمل را از مجرمان گرفته ایم.

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: در حال حاضر در بخش های مختلف طرح های مبتکرانه ای از جمله طرح رعد، کاشف، اقتدار، صاعقه و... به صورت هفته ای برگزار می شود که امنیت و آرامش را برای جامعه ما به همراه داشته است.

سردار رحیمی با اشاره به قدردانی از حضور به موقع و هوشمندانه این مامور وظیفه شناس، گفت: امنیت مردم گرانقدر مهم ترین دغدغه ما می باشد که با همه توان از آن دفاع خواهیم کرد.

گفتنی است در هفته گذشته با حضور به موقع مامور پلیس، سارقی که قصد سرقت از یک طلافروشی را داشت، دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد. در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و پاداش نقدی از این مامور فداکار قدردانی شد.