شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سوریه#ارتش#آمریکا

آتش توپخانه ارتش سوریه علیه مواضع تروریست‌ها در حومه حماه و جنوب ادلب


آتش توپخانه ارتش سوریه علیه مواضع تروریست‌ها در حومه حماه و جنوب ادلب

آتش توپخانه ارتش سوریه علیه مواضع تروریست‌ها در حومه حماه و جنوب ادلب، ادامه اعتراضات ساکنان حومه دیرالزور علیه شبه نظامیان وابسته به آمریکا و اقدام نظامیان آمریکایی در وارد کردن تجهیزات و ادوات لجستیک از عراق به سوریه از مهمترین اخبار امنیتی آن است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، ارتش سوریه ضمن ادامه عملیات علیه بازمانده‌های داعشی در مناطق حدفاصل میان الرقه و دیرالزور و صحرای المیادین در شرق دیرالزور و نیز حومه شرقی حمص، شماری از تکفیری‌ها را به هلاکت رساند.

آتش توپخانه ارتش سوریه علیه مواضع تروریست‌ها

منابع نظامی سوری از حملات توپخانه ارتش سوریه علیه مواضع تروریست‌ها در «قلیدین» در «سهل الغاب» در شمال غربی حماه و نیز مناطق در جنوب و نیز غرب ادلب خبر دادند.

این در حالی است که تروریست‌ها روستاهای «الدار الکبیره» و «حزارین» در حومه جنوبی ادلب را زیر آتش قرار داده بودند.

ارسال تجهیزات به حلب

منابع سوری اعلام کردند که ارتش سوریه و متحدان آن مواضع خود را در مناطق میان «الخفسه »و «مسکنه» در حومه شرقی حلب منتقل کرده‌اند.

این منابع افزودند: تسلیحات و مهمات و موشک‌های زمین به زمین میان برد به این مناطق منتقل شده است و این منطقه است که در طرف مقابل آن شبه نظامیان «قسد» و نظامیان ائتلاف آمریکایی حضور دارند.

انفجار بمب در شهر «الباب» در حومه شمال شرقی حلب

بر اثر انفجار بمب در شهر الباب در حومه شمال شرقی حلب که در نزدیکی مسجد «الاحسان» در مرکز این شهر کار گذاشته شده بود، شماری از عناصر وابسته به اشغالگران ترکیه زخمی شدند.

تداوم اعتراضات علیه قسد

ساکنان شهرک جدید «بکاره» در حومه شرقی دیرالزور به اعتراضات علیه شبه نظامیان «قسد» ادامه دادند و خواستار خروج آنها و اشغالگران آمریکایی از این منطقه شدند.

منابع محلی در حومه دیرالزور سوریه اعلام کردند که ساکنان شهرک «بکاره» در حومه شرقی دیرالزور علیه شبه نظامیان «قسد» دست به تظاهرات زدند و سیاست‌های جنایتکارانه آنها را علیه ساکنان محکوم کردند.

تظاهرات کنندگان جاده اصلی را با سنگ و آتش زدن لاستیک بستند و خواستار اخراج شبه نظامیان «قسد» شدند.

از سوی دیگر شبه نظامیان وابسته به آمریکا اقدام به ویرانی منازل شهروندان در شهرک «المنصوره» در غرب الرقه کردند.

ربودن غیرنظامیان به دست ارتش ترکیه

منابع سوری اعلام کردند: نیروهای اشغالگر ترکیه اقدام به ربودن غیرنظامیان از شهرک «حمام الترکمان» از توابع شهر «تل ابیض» در حومه الرقه کردند.

ورود تجهیزات نظامی و ادوات لجستیک از سوی آمریکایی‌ها به سوریه

منابع محلی در روستای «السویده» در حومه «الیعربیه» اعلام کردند که نیروهای اشغالگر آمریکایی اقدام به وارد کردن تجهیزات و ادوات لجستیک از اراضی عراق به سوریه برای تقویت پایگاه‌های غیرقانونی خود کردند.

انتهای پیام/