شهر خبر

منصوری: بی‌احترامی کردند، شاید در لیگ برتر فوتسال شرکت نکنیم/ به جای بازی تدارکاتی از باشگاه‌ها مایه می‌گذارند


منصوری: بی‌احترامی کردند، شاید در لیگ برتر فوتسال شرکت نکنیم/ به جای بازی تدارکاتی از باشگاه‌ها مایه می‌گذارند

مدیرعامل باشگاه شهید منصوری قرچک به شدت از تصمیم سازمان لیگ فوتسال مبنی بر آغاز لیگ برتر این رشته از ۴۴ روز دیگر انتقاد کرد.

کریم منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در واکنش به تصمیم هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال درباره آغاز لیگ برتر از هفتم مرداد اظهار داشت: روز گذشته (دوشنبه) این خبر را با کمال تعجب خواندم. هر سال تیم‌ها را دور هم جمع می‌کردند و تصمیم می‌گرفتند، اما الان کار به صورت دستوری انجام می‌شود. می‌توانستند نشستی مجازی برگزار کنند، اما آقایان با مربیان تیم ملی جلسه می‌گذارند و نظر باشگاه‌ها را هم نمی‌پرسند.

«به باشگاه‌ها بی‌احترامی کردند و شاید در لیگ برتر شرکت نکنیم.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: فکر می‌کنم اصلاً هیئت رئیسه سازمان لیگ هم در جریان نیست. زمانی که در سازمان لیگ بودم، با مدیران باشگاه‌ها جلسه می‌گذاشتیم و مشکل را حل می‌کردیم. دو بازی تدارکاتی برای تیم ملی تدارک نمی‌بینند و از باشگاه‌ها مایه می‌گذارند. بازی‌ها حدود 20 روز پیش به پایان رسید و با این شرایط می‌خواهند فصل جدید را آغاز کنند.

مدیرعامل باشگاه شهید منصوری قرچک با اشاره به اینکه تیمش فصل گذشته جایی میان تیم‌های رقابت‌کننده برای قهرمانی یا سقوط نداشت، به تسنیم گفت: ما سال گذشته تنها 10 هفته بازی کردیم و کنار رفتیم. برای 10 هفته بازی باید 150 میلیون تومان به یک بازیکن پول بدهم. این سیستم غلط است. اگر می‌خواهند تیم ملی بدون بازی تدارکاتی به جام جهانی نرود، تیم‌های دارای بازیکن ملی‌پوش با هم بازی کنند تا شرایط تیم ملی بهتر شود.

منصوری در ادامه انتقاداتش از تصمیم مسئولان فدراسیون بیان کرد: فدراسیون فوتبال و مربیان تیم ملی هر جا کم می‌آورند، دست در جیب باشگاه‌ها می‌کنند، اما زمان تقسیم غنایم فقط خودشان هستند! به زودی جلسه‌ای با مدیران باشگاه‌ها برگزار می‌کنیم. یا در لیگ برتر شرکت خواهیم کرد، یا از مسابقات خداحافظی می‌کنیم.

وی درباره سرنوشت فروش ساختمان سازمان لیگ فوتسال خاطرنشان کرد: اطلاعی از وضعیت ساختمان ندارم. ما این موضوع را به اطلاع همه رساندیم و همه متوجه شدند که می‌خواهند چه کاری کنند. تاکنون کاری نکردند و امیدوارم اجازه دهند این میراث برای فوتسال بماند.

انتهای پیام/