شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#تفاهم‌نامه

امضای تفاهم‌نامه فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان ایران با ۳ کشور آسیایی


امضای تفاهم‌نامه فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان ایران با 3 کشور آسیایی

تفاهم‌نامه فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان جمهوری اسلامی ایران با مسئولان ورزش‌های ناشنوایان کشورهای افغانستان، قرقیزستان و مالزی امضا شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان جمهوری اسلامی ایران با رئیس شورای ورزش‌های ناشنوایان افغانستان، رئیس المپیک کودکان خاص و مدرسه ورزش‌های جوانان قرقیزستان، رئیس سازمان جنبش ورزش‌های ناشنوایان قرقیزستان و انجمن ورزش‌های ناشنوایان کشور مالزی در حاشیه مسابقات فوتبال انتخابی المپیک 2022 ناشنوایان در جزیره کیش، تفاهم‌نامه همکاری و تبادل تجربیات علمی و عملی امضا کرد.

در حاشیه مسابقات فوتبال انتخابی المپیک تابستانی 2022 ناشنوایان در جزیره کیش، مهران تیشه‌گران رئیس فدراسیون در نشست‌های جداگانه با مسئولان ورزش‌های ناشنوایان کشورهای قرقیزستان، افغانستان و مالزی برای ارتقای سطح کیفی و آموزشی علمی مربیان و تبادل عملی تجربیات با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تورنمنت‌های ورزشی دوجانبه با شرایط مساوی از نظر تقبل هزینه‌ها، تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

همکاری و تعامل در حوزه رشته‌های مختلف ورزشی و مراودات مختلف در مورد امور داوری، مربیگری و مدیریت بر ورزش‌های ناشنوایان از جمله مفاد مهم این تفاهم نامه‌هاست. براساس این تفاهم‌نامه پیرامون برگزاری اردوی مشترک و بازی‌های دوستانه بین تیم‌های ملی کشورها نیز بحث و تبادل‌نظر به عمل آمده است.

تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان در مسابقات فوتبال انتخابی المپیک 2022 ناشنوایان در جزیره کیش قهرمان و به همراه تیم‌های عراق، کره جنوبی و ازبکستان جواز حضور در المپیک 2022 ناشنوایان در برزیل را به دست آورد.

انتهای پیام/