شهر خبر

رسولی در واکنش به لیست‌سازان:

ائتلاف تا آخر به اجرای سیاست «اشتراک صفر» مصمم است/ چمران وسروری صرفا درلیست ائتلافند؛ لیست بازان بداخلاقی انتخاباتی را کناربگذارند

شورای ائتلاف

سخنگوی ائتلاف نیروهای انقلابدر واکنش به لیست سازان گفت: ائتلاف تا آخر به اجرای سیاست اشتراک صفر مصمم استو چمران سروری صرفا در لیست ائتلاف هستند.

به گزارش مشرق، امیرابراهیم رسولی، سخنگوی ائتلاف نیروهای انقلاب در واکنش به لیست بازان گفت: در ساعات اخیر فشار برخی از دوستان که توهم روش‌های تکراری گذشته را داشتند به رئیس شورا و اعضا فشار زیادی وارد کردند تا بتوانند افرادی از لیست خود را وارد لیست ائتلاف کنند که با مقاومت منطقی و مبتنی برعدالت و حق الناس این اقدام عملی نشد. اینک و پس از این ناکامی سعی دارند تا با اخبارجعلی و لیست مجعول منویات خودرا به مردم تحمیل کنند.

وی تاکید کرد: لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب درعمل به سیاست اشتراک صفرمصمم است و هیچ تغییری اتفاق نیفتاده و نخواهد افتاد.

سخنگوی ائتلاف در پایان گفت : آقایان چمران و سروری بارها اعلام کرده اند صرفاً سرلیست ائتلاف هستند و دوستان دیگر با رعایت اخلاق انتخاباتی از سوئ استفاده از اسامی افرادجهت مطرح کردن خود پرهیز نمایند.