شهرخبر

عباسیان: در فوتبال ایران خیلی چیزها درست نیست/ سپاهان می‌تواند از خستگی پرسپولیس استفاده کند


عباسیان: در فوتبال ایران خیلی چیزها درست نیست/ سپاهان می‌تواند از خستگی پرسپولیس استفاده کند

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک به انتقاد از رویه برگزاری مسابقات لیگ برتر پرداخت و گفت بازیکنان و مربیان ناچار به کنار آمدن با این شرایط هستند.

معین عباسیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: وضعیت تیم ما بد نیست و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. البته تعطیلی‌های مداوم در لیگ برتر مسابقات را فرسایشی کرده و 90 درصد بازیکنان نسبت به این موضوع انتقاد دارند. این شرایط اصلاً مناسب نیست که بازیکنان مدام بدنسازی کنند و سپس استراحت داشته باشند، ولی به هر حال باید با این شرایط کنار بیاییم. متأسفانه خیلی از چیزها در فوتبال ایران درست نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا آلومینیوم می‌تواند در لیگ برتر یا جام حذفی سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد، خاطر نشان کرد: استراتژی کادر فنی و باشگاه این است که بتوانیم یک اتفاق بزرگ را رقم بزنیم. جام حذفی یک میانبر است تا به سهمیه آسیا برسیم و در لیگ برتر هم تلاش می‌کنیم تا این روند خوب را ادامه دهیم. مطمئناً اگر سهمیه آسیا را بگیریم یک اتفاق بزرگ را رقم خواهیم زد.

 

عباسیان در مورد اینکه از بین پرسپولیس و سپاهان کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد، اظهار داشت: هر دو تیم با کیفیت هستند و فکر می‌کنم شانس برابری خواهند داشت، ولی سپاهان می‌تواند از خستگی احتمالی پرسپولیس استفاده کند. به هر حال پرسپولیس پنج بازیکن در تیم ملی دارد و ممکن است که این موضوع در بازی‌های آینده این تیم تأثیرگذار باشد.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک راجع به وضعیتش برای فصل آینده و اینکه آیا قرار است در این تیم بماند یا خیر، تصریح کرد: تمام تمرکز من روی بازی‌های باقیمانده تیم در لیگ برتر و جام حذفی است. فعلاً تصمیمی برای فصل آینده ندارم.

انتهای پیام/