شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فلسطین#قدس

گروه های مقاومت فلسطین:

همه فلسطینیان آماده مقابله با «راهپیمایی پرچم» صهیونیست‌ها باشند

همه فلسطینیان آماده مقابله با «راهپیمایی پرچم» صهیونیست‌ها باشند

گروه های مقاومت فلسطین در بیانیه ای اعلام کردند: همه فلسطینیان برای مقابله با راهپیمایی پرچم شهرک نشینان صهیونیست در قدس اشغالی آماده باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، گروه‌های مقاومت فلسطین امروز سه شنبه بیانیه‌ای را در رابطه با راهپیمایی پرچم شهرک‌نشینان صهیونیست در قدس اشغالی صادر کردند. این گروه‌ها تاکید کردند که تحت هیچ شرایطی در مقابل تعرض به قدس و مسجد الاقصی سکوت نخواهند کرد و آماده هستند به آن واکنش نشان دهند.

گروه‌های مقاومت، عموم فلسطینیان در کرانه باختری و نوار غزه را به مشارکت گسترده در تظاهرات امروز در محکومیت تجاوزات اشغالگران صهیونیست علیه قدس و مسجد الاقصی فراخواندند. در این بیانیه همچنین آمده که همه فلسطینیان باید آماده مقابله با راهپیمایی پرچم اشغالگران در قدس اشغالی باشند.

از سوی دیگر، گروه جهادی «بُرق» فلسطین بیانیه ای را در خصوص راهپیمایی پرچم صهیونیستها در قدس منتشر کرده است. این گروه اعلام کرده است که به نیروهای خود برای مقابله با صهیونیستها آماده باش داده است.

شبکه المیادین همچنین اعلام کرده است که در آستانه برپایی راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی، شماری از شهرک نشینان با چراغ سبز نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی یورش برده و آن را مورد هتک حرمت قرار دادند.

این درحالی است که شبکه صهیونیستی «کان» از استقرار ۲۵۰۰ نیروی پلیس رژیم صهیونیستی در قدس برای تامین امنیت راهپیمایی پرچم شهرک‌نشینان خبر داده است.

چندی پیش، سفارت آمریکا در قدس اشغالی، در آستانه اقدام صهیونیست‌ها در برگزاری راهپیمایی پرچم که برای بعد از ظهر امروز سه شنبه تدارک دیده شده است؛ ضمن هشدار به کارکنان خود، آنها را از ورود به بخش قدیمی شهر منع کرد.

این سفارتخانه همچنین از شهروندان آمریکایی ساکن فلسطین اشغالی خواست مراقب اطراف خود باشند و سفرهایشان را متناسب با وضعیت امنیتی برنامه ریزی کنند. این هشدارها پس از موافقت کابینه جدید رژیم صهیونیستی با برگزاری راهپیمایی پرچم، صادر شد.