شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارومیه

عکس| تکرار اتفاق وحشتناک اریکسن در ایران/ بازگشت از مرگ با معجزه پزشکان

دیروز در حاشیه بازی نود ارومیه و چوکای تالش، اتفاقی عجیب برای بازیکن تیم نود، او را تا آستانه یک حادثه هولناک پیش برد.

عکس| تکرار اتفاق وحشتناک اریکسن در ایران/ بازگشت از مرگ با معجزه پزشکان

خبرورزشی - لحظاتی بعد از این که مدافع راست ۲۲ ساله تیم نود ارومیه برای تازه کردن نفس و خوردن آب آشامیدنی به کنار زمین رفت، توجه هواداران فوتبال به او جلب شد که روی زمین افتاده بود و به نظر نمی‌توانست نفس بکشد.

اتفاقی که چند روز پیش برای کریستین اریکسن ستاره تیم دانمارک رخ داد، باعث شد تا بازیکنان و اعضای دو تیم با نگرانی خود را به علی بشیری برسانند تا از وضعیت او اطلاع پیدا کنند و موضوع زمانی نگران کننده شد که بشیری برای بیش از یک دقیقه نتوانست نفس بکشد و تقلا می‌کرد تا راه گلوی خود را باز کند اما تلاشش بی ثمر بود.

در آن لحظات کسی نمی‌دانست چه بر سر این بازیکن آمده که او روی زمین دست و پا می‌زند چرا که در لحظه خوردن آب توجه کسی به بشیری نبود. اما ماجرا این بود که او پس از باز کردن در بطری و در حال استفاده از آن بود که پلاستیک تلقی دور آب معدنی جدا شده و به حلق او پریده و راه گلو را بسته بود و لحظاتی تراژیک را برای این بازیکن به وجود آورد.

عکس| تکرار اتفاق اریکسن در لیگ آزادگان/ معجزه پزشکان لیگ در اوج حساسیت

پس از این که صورت بشیری کاملا کبود شد و همه بدون این که ماجرا را بدانند، تماشاگر لحظاتی تلخ برای این مدافع بودند، و در شرایطی که دکتر تیم نود هم درحال بررسی صحنه بود پزشک تیم چوکای تالش خود را به او رساند. بشیری با ایما و اشاره به هر دو پزشک فهماند که چه اتفاقی برایش رخ داده که در این لحظه پزشک چوکا دستش را داخل حلق بازیکن نود ارومیه کرد و این پلاستیک را درآورد تا راه نفس علی بشیری باز شود و فوتبال ایران از یک اتفاق هولناک نجات پیدا کند.

شاید او تنها لحظاتی برای بازگشت به زندگی فرصت داشت و کسی نمی‌توانست برایش کاری انجام دهد که سرعت عمل این پزشک زندگی دوباره ای به این اوت انداز معروف لیگ یک بخشید.