شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نشانه#عراق#جایزه

دبیرکل «عصائب اهل الحق» عراق:

خرید اطلاعات با پول نشانه ضعف آمریکاست/ گزینه نظامی روی میز است

خرید اطلاعات با پول نشانه ضعف آمریکاست/ گزینه نظامی روی میز است

دبیرکل «عصائب اهل الحق» عراق در سخنانی گفت: اینکه آمریکایی ها برای دریافت اطلاعات درباره عاملان حمله به نیروهای خود جایزه تعیین کرده اند نشان دهنده ضعف و ناتوانی‌شان است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، «شیخ قیس الخزعلی» دبیرکل «عصائب اهل الحق» عراق در سخنانی گفت: گروه‌های مقاومت تا زمانی که نیروهای آمریکایی از این کشور خارج نشوند، به استفاده از گزینه نظامی علیه آنها ادامه خواهند داد.

بر اساس این گزارش، وی در ادامه سخنان خود نیز تصریح کرد: گروه‌های مقاومت گزینه نظامی علیه نیروهای آمریکایی را جز با خروج آنها از عراق متوقف نخواهند کرد و به حملات خود ادامه خواهند داد.

این شخصیت عراقی یادآور شد: همه ما خود را برای تمام چالش‌ها و احتمالات آماده کرده‌ایم و از تهدید نمی هراسیم. تمام درگیری‌هایی که حشد شعبی وارد آن شده است، نتیجه‌ای جز پیروزی و موفقیت نداشته است.

وی اظهار داشت: اختصاص دادن مبلغ ۳ میلیون دلار از طرف آمریکا به کسانی که به آنها اطلاعاتی درباره عاملان حمله به نیروهای خود می‌دهند منعکس کننده حقیقت آمریکا و فرهنگ منسوخ آن است.

الخزعلی خطاب به دولت آمریکا گفت: دلیل ضعیف و ناتوانی شماست که اطلاعات را با پول می خرید، پس ماهواره‌های فضایی، سیستم‌های شنود و پهپادهای شما کجا هستند!؟ خطاب به دولت عراق می‌گویم که این عمل آمریکا در تعارض با قانون است. یک کشور بیگانه چه صلاحیتی دارد که گروهی از افراد داخل کشور را علیه گروهی دیگر به خدمت بگیرد؟