شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فردوسی پور

فردوسی پور تکذیب کرد، همتی کم شانس بود +فیلم

کدخبر: 419256
مجمع اصلاح‌طلبان دیشب برای تجدید نظر در حمایت از نامزد مقبول، تشکیل جلسه داد تا حمایت از عبدالناصر همتی بررسی شود اما در نهایت بر رأی پیشین خود مبنی بر نداشتن کاندیدا پافشاری کرد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از اکوایران؛ نتایج رأی‌گیری در مجمع عمومی جبهه اصلاحات نشان می‌دهد که همتی نتوانسته است آرای کافی را برای نامزدی این جبهه به دست بیاورد. بر اساس گزارش‌ها از ۴۶ عضو مجمع عمومی جبهه اصلاحات،۲۳ عضو به حمایت از عبدالناصر همتی رأی دادند حال آن که برای حمایت از او دوسوم آرا، یعنی ۳۱ رأی لازم بود. جبهه اصلاحات پیش از این نیز اعلام کرده بود که در این دوره کاندیدایی نخواهد داشت و از این رو نتیجه رأی‌گیری شامگاه دوشنبه تغییری در موضع آن ایجاد نکرد.

از آن طرف عادل فردوسی پور هم با رد بعضی حرف و حدیث‌ها اعلام کرد که به هیچ دولتی قول همکاری نداده است. این واکنش بعد از آن دیده شد که روزنامه سازندگی تصاویری از افرادی منتشر کرد که یکی از نامزدها اسم آنها را آورده و گفته بود که دولتش با چهره‌های کنار گذاشته شده کار خواهد کرد. علی دایی دیگر چهره فوتبالی هم اعلام کرد که از هیچ نامزدی حمایت نمی‌کند.

براساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی سایت رهبر انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای چهارشنبه شب از طریق تلویزیون با مردم صحبت خواهند کرد.

با اعلام وزارت بهداشت واکسن ایرانی کووبرکت مجوزهای قانونی را دریافت کرده و می‌تواند وارد روند واکسیناسیون عمومی شود. گویا در مرحله اول یک میلیون دوز از این واکسن تزریق خواهد شد و بعد تزریق در ابعاد گسترده‌تر آغاز می‌شود.