شهر خبر

اقبالی در گفتگو با مهر:

هماهنگی ملی‌پوشان ایران نقطه قوت است/ کار اصلی در مرحله بعد است

هماهنگی ملی‌پوشان ایران نقطه قوت است/ کار اصلی در مرحله بعد است

کارشناس فوتبال گفت: بعد از انجام 3 بازی در بحرین به نظر می‌رسد که بازیکنان تیم ملی به هماهنگی مطلوبی رسیده‌اند و این کار را مقابل عراق ساده تر می‌کند.

مسعود اقبالی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط تیم ملی بیان داشت: این تیم بدون بازی تدارکاتی به کیش و از کیش به بحرین رفت و در ۳ دیدار قبلی به نظر می‌رسید که اسکوچیچ تا حدودی به دنبال شناخت ترکیب اصلی هم هست. به خصوص بهترین ترکیب در خط میانی.

وی اضافه کرد: تراکم بازیکن در خط جلو که عمدتاً هم لژیونرهای موفق کشور هستند کار سرمربی را هم راحت کرده و هم سخت. سخت از این نظر که چطور باید بهترین‌ها را از بین این همه لژیونر موفق انتخاب کرد و راحت از این نظر که هر ترکیبی را انتخاب کند، خیالش کاملاً راحت است.

اقبالی تصریح کرد: در خط دفاعی و دروازه تکلیف کاملاً مشخص است و اسکوچیچ نفرات مورد نظرش را شناخته و در خط میانی هم به نظر می‌رسد زوج عزت الهی - نورالهی هافبک‌های دفاعی باشند و جلوی این دو هم بازیکنانی حضور دارند که از ترکیب آنها می‌توان خط دوم میانی را ساخت.

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه خاطرنشان ساخت: من به نتیجه گرفتن تیم ملی در این بازی و صعود به مرحله بعدی مسابقات بسیار امیدوار هستم. کار اصلی تیم ملی در مرحله بعدی است که باید با تدارکات مناسب به این مرحله از مسابقات اعزام شود.