به گزارش برنا، نیما نکیسا، سنگربان اسبق تیم ملی و سرپرست دپارتمان آموزش فدراسیون فوتبال در گفت و گو با صبح و ورزش گفت: بهترین و مهمترین فاکتور برای پشت سر گذاشتن بازی امشب ایران برابر عراق، انرژی های خوبی است که مردم برای تیم ملی می فرستند. ما در بازی رفت با هنگ کنگ و بحرین باید صعود خود را قطعی می کردیم. مردان بزرگی در فوتبال کشور داریم و تیم ملی کشور بسیار پرمهره و منسجم است اما این دیدار یک دربی آسیایی محسوب می شود. تیم عراق همیشه سعی داشته که در مقابل ما بسیار موفق عمل کند حتی اگر در انتهای جدول هم باشد و ما در مقاطع مختلف زمانی عراق را بردیم و خیلی وقت ها هم بازی را واگذار کردیم اما بازی امشب بازی مرگ و زندگی است و اگر اتفاقی غیر از برد برای ما رخ دهد 4 سال همه زحمات بازیکنان، مربیان و فدراسیون تحت الشعاع قرار می گیرد و با برد عراق می توانیم زخم های این چند سال را بهبود و التیام ببخشیم.

او افزود: تیم ملی عراق روی ضربات ایستگاهی و ضدحملات موفق می باشد و در انتقال حمله به دفاع ضعیف و پراکنده بازی می کند و گَپ های زیادی در وسط زمین دارد و ما می توانیم از این ضعف در وسط زمین با وجود مهدی قایدی و سردار آزمون به نفع خودمان استفاده کنیم.

سرپرست دپارتمان آموزش فدراسیون اظهار کرد: ما امشب اتفاقی را رقم می زنیم که شاید کمتر کسی باور کند چرا که وقتی موتور گلزنی بازیکنان روشن شود، روی روال گل زنی قرار می گیرند و آرزو می کنم که تیم ملی هم به لحاظ روحی و روانی و هم به لحاظ فنی و جسمانی پیروز میدان باشد.

همچنین شما می توانید شنونده صبح و ورزش هر روز از ساعت 7 و 10 دقیقه صبح از رادیو ورزش موج اف ام ردیف 92 مگاهرتز باشید.