شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دسته اول#صدر جدول#لیگ دسته اول

هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال؛

ادامه صدرنشینی هوادار و بادران/سقوط مس از کورس صعود با شکست خانگی

ادامه صدرنشینی هوادار و بادران/سقوط مس از کورس صعود با شکست خانگی

هفته بیست و نهم رقابتهای لیگ دسته اول در حالی پشت سر گذاشته شد که مس کرمان یک شکست خانگی دیگر را پذیرفت تا از کورس صدر جدول دورتر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و نهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور شب گذشته با ۹ بازی پشت سر گذاشته شد که در حساس‌ترین بازی بادران توانست در کرمان تیم مدعی مس را شکست دهد تا با ۵۰ امتیاز رقابتی جالب را با هوادار در کورس جدول داشته باشد.

هوادار هم تیم خیبر خرم آباد را با یک گل در تهران شکست داد تا به لطف تفاضل گل بهتر (یک گل) نسبت به بادران در صدر جدول قرار بگیرد.

فجر سپاسی در خانه خود رایکا را شکست داد تا با ۴۷ امتیاز در رده سوم جدول قرار گیرد.

در یکی از جنجالی‌ترین بازی‌های دیشب هم دو تیم پایین جدولی چوکا و نود ارومیه که رقابتی جدی برای بقا در لیگ یک دارند در ارومیه به مصاف هم رفتند که شاگردان علی لطیفی به لطف گل دقیقه ۹۶ که از روی نقطه پنالتی به دست آمد بازی را به تساوی یک - یک کشیدند.

مس کرمان که طولانی‌ترین صدرنشینی در نیم فصل دوم را داشت و در چند هفته اخیر نتایج خوبی نگرفته بود، دیشب در کرمان مقابل تیم مدعی بادران شکست خورد تا به رده ششم جدول سقوط کرده و پایین‌ترین تیم در بین ۶ تیمی باشند که در کورس صعود به لیگ برتر قرار دارند.

خوشه طلایی هم در ادامه نتایج خوبی که در نیم فصل دوم می‌گیرد شب گذشته ملوان را با ۲ گل شکست داد تا با ۴۶ امتیاز بعد از هوادار، بادران و فجر سپاسی در رده سوم قرار بگیرد.

در حال حاضر هوادار و بادران با ۵۰ امتیاز اول و دوم هستند، فجر سپاسی با ۴۷ امتیاز سوم است و ۳ تیم خوشه طلایی، شاهین بوشهر و مس کرمان ۴۶ امتیازی هستند و با تفاضل گل رده‌های چهارم تا ششم را در اختیار دارند.

گل ریحان که تیم انتهای جدول است با پذیرفتن شکست ۴ بر یک مقابل آرمان گهر سقوطش به لیگ ۲ قطعی شد.

خلاصه نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول؛

شهرداری آستارا ۲ - قشقایی شیراز صفر
نود ارومیه یک - چوکا تالش یک
گل ریحان البرز یک - آرمان گهر ۴
فجر سپاسی ۲ - رایکا بابل صفر
هوادار یک - خیبر خرم آباد صفر
خوشه طلایی ساوه ۲ - ملوان صفر
مس کرمان صفر - بادران یک
شاهین شهرداری بوشهر ۲ - استقلال خوزستان یک
استقلال ملاثانی ۲ - پارس جنوبی جم یک

ادامه صدرنشینی هوادار و بادران/سقوط مس از کورس صعود با شکست خانگی