شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت

گاف سخنگوی دولت در کپی از یک خبر غلط

علی ربیعی سخنگوی دولت در روزهای گذشته طی نامه‌ای خطاب به استانداران و اعضای دولت خواستار حمله به مواضع حجت‌الاسلام رئیسی شده است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، سایت رویداد 24،  30 اردیبهشت در مطلبی به موضوع کارنامه رئیسی درباره فیلترینگ پرداخت. در این مطلب در حالی که سعی شده بود صرفا گزارشی از مواضع رئیسی درباره فضای مجازی و فیلترینگ باشد، به طور ناشیانه‌ای فیلترینگ تلگرام هم به او نسبت داده شد.

در حالی که رئیسی روز 15 اسفند 97 به عنوان رئیس قوه قضائیه منصوب شده بود، اما در این گزارش ادعا شد فیلترینگ تلگرام در اردیبهشت 97 با دستور رئیسی بوده است.

علی ربیعی , آیت الله سیدابراهیم رئیسی , دولت دوازدهم جمهوری اسلامی ایران , انتخابات 1400 , 

نکته قابل تأمل اما این است که  علی ربیعی سخنگوی دولت، در نامه‌ای خطاب به استانداران و اعضای دولت خواستار حمله به مواضع حجت‌الاسلام رئیسی شده است و دقیقا این بخش از دستور ربیعی که مربوط به فضای مجازی و در صفحه 29 این نامه است، کپی گزارش حدودا یک ماه قبل سایت رویداد 24 است.

حالا باید مشخص شود، مطلب 30 اردیبهشت رویداد24 با سفارش و خوراک‌دهی دولتی‌ها بوده و الان با گاف ربیعی لو رفته؟ یا اینکه در خوشبینانه‌ترین شکل، آقای ربیعی و دوستان از یک مطلب رسانه‌ای کپی‌برداری کرده‌اند؟!