دست رد وحید امیری به پیشنهاد خارجی/ تمدید قرارداد با پرسپولیس

در شرایطی که تمدید قرارداد با نفرات کلیدی پرسپولیس یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های مدیران باشگاه محسوب می‌شود، تمدید قرارداد وحید امیری هم در دستور کار سمیعی و همکارانش قرار گرفته است.

در این راستا گفته می‌شود صحبت‌های اولیه برای تمدید قرارداد این بازیکن صورت گرفته و وحید موافقت ضمنی‌اش را با تمدید قراردادش اعلام کرده و قرار است پس از بازگشت از منامه به زودی برای صحبت درخصوص جزییات تمدید قراردادش جلساتی را با مدیران باشگاه برگزار کند.

البته در روزهای گذشته هم خبر موافقت امیری با تمدید قرارداد منتشر شده بود اما این خبر در روزهای پایانی حضور تیم ملی در منامه رنگ جدی تری به خود گرفته است. 

وحید امیری به خاطر کیفیت بالای بازی‌ اش و توانایی‌ ویژه برای بازی در پستهای مختلف او یکی از بازیکنانی است که یحیی اعتقاد دارد می‌تواند چند فصل دیگر به پرسپولیس کمک کند و به همین دلیل از باشگاه خواسته که قرارداد او برای دو فصل دیگر تمدید شود.

با توجه به صحبت‌های این بازیکن درخصوص اینکه می‌خواهد با پیراهن پرسپولیس فوتبال خود را به پایان برساند، بعید به ‌نظر می‌رسد که باشگاه پرسپولیس کار سختی برای تمدید قرارداد او داشته باشد.

البته چندی پیش گفته شد که پیشنهاد وسوسه‌انگیز یک باشگاه قطری، امیری را مردد کرده با این همه احتمال ماندن او در پرسپولیس، به مراتب بیشتر از احتمال جدایی اوست.