شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#عراق

پیش بینی امید نورافکن از دیدار حساس ایران – عراق + سند

امید نورافکن : پیش‌ بینی می‌ کنم با گل‌ های مهدی قایدی و مهدی طارمی ، 2-1 عراق را می‌ بریم

امید نورافکن ، هافبک تیم سپاهان درباره تیم ملی گفت : من می‌گویم تیم ملی دو بر یک عراق را شکست می‌دهد و امیدوارم یکی از گل‌هایمان را مهدی قایدی بزند و دومین گل را هم مهدی طارمی.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امید نورافکن ، هافبک تیم سپاهان درباره تیم ملی گفت :

آن‌طور که من جدول تیم ملی را دیدم، فکر می‌کنم عراق با ۱۷ امتیاز اگر اشتباه نکنم، حتی با باخت مقابل تیم ما صعودش قطعی شده و ما این‌جه تیم‌مان می‌ماند که باید با همان حس و حالی که هم‌تیمی‌های عزیزم مقابل تیم ملی بحرین داشتند، با همان حس و حال جلوی عراق به میدان بروند؛ بحث جبران کردن باخت قبلی مقابل عراق است که داشتیم و من این حس خوب را به عنوان بیننده و طرفدار تیم ملی کشورم داشتم که وقتی‌ها بچه‌ها مقابل بحرین سه بر صفر به پیروزی می‌رسند، همین‌طور هنگ‌کنگ و کامبوج در سطح‌های پایین‌تر.

او افزود :

امیدوارم یکی از بهترین عملکردها را بازیکنان کشورمان داشته باشند تا بتوانیم مقابل عراق حریف سنتی‌مان پیروز شویم و به عنوان تیم اول و سرگروه به مرحله بعدی برویم و در نهایت جام جهانی.

او درباره دیدار با عراق گفت:

من خوشحالی گلم اگر به بحرین یا تیم‌های دیگر گل می‌زدم، فقط و فقط پرچم کشورم را نشان می‌دادم؛ واقعا نمی‌دانید که چقدر حس و حال خوبی دارد وقتی شما برای تیم ملی کشور دارید بازی می‌کنید و حس و حال فوق‌العاده‌ای است و نمی‌توانم آن را توصیف کنم. انشالله که سه‌شنبه شب تیم ملی فوتبال ایران بتواند یک حس و حال خوب به کل کشور بدهد و بتوانند عراق را شکست بدهند و به عنوان تیم اول صعود کنند.

او ادامه داد:

من می‌گویم تیم ملی دو بر یک عراق را شکست می‌دهد و امیدوارم یکی از گل‌هایمان را مهدی قایدی بزند و دومین گل را هم مهدی طارمی.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید