شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#عراق#تیم ملی#کارشناسان

مربی فوتبال عراق: ایران در حمله جسورتر خواهد بود/ حریف دفاع قدرتمندی دارد


مربی فوتبال عراق: ایران در حمله جسورتر خواهد بود/ حریف دفاع قدرتمندی دارد

یکی از کارشناسان فوتبال عراق اعتقاد دارد که نیاز مبرم شاگردان اسکوچیچ به سه امتیاز دیدار با تیم ملی عراق، باعث افزایش جسارت و شجاعت مهاجمان ایران خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از «شفق نیوز»، نزار اشرف مربی فوتبال عراق درخصوص دیدار تیم ملی این کشور مقابل ایران اظهار داشت: این بازی برای هر دو تیم دشوار است و از لحاظ فنی و سطح کیفی، نسبت به دیدار با کامبوج و هنگ‌کنگ متفاوت خواهد بود. سطح دو تیم بسیار به هم نزدیک است و باور دارم که عراق توان ارائه نمایشی خوب در این مسابقه را دارد.

وی با بیان اینکه شاگردان کاتانتس مقابل تیم‌های بی‌کیفیت افت می‌کنند، تصریح کرد: این موضوع را مقابل کامبوج و هنگ‌کنگ مشاهده کردیم اما عراق مقابل تیم‌های قدرتمند بازی‌های خوبی به نمایش درمی‌آورد. نکته مهم دیگر، این است که تیم‌های دوم سایر گروه‌ها شرایط خوبی ندارند و کمتر از 11 امتیاز به دست آورده‌اند. این موضوع به نفع عراق است و شانس صعود ما را افزایش می‌دهد. تیم با گزینه پیروزی یا تساوی به میدان می‌رود، اما تساوی برای ایران مفید نیست و این باعث می‌شود رقیب در حمله تیمی جسورتر باشد.

مربی فوتبال عراق با اشاره به شیوه‌های متفاوت بازی تیم ملی این کشور در دیدارهای مختلف گفت: کاتانتس در هر بازی، روش‌های مختلفی پیاده می‌کند و نمی‌توان برنامه بازی عراق را پیش‌بینی کرد. تیم ایران به‌خاطر دفاع قدرتمند خود متمایز است و به شیوه منطقه‌ای بازی می‌کند. ضروری است که بازیکنان در این مسابقه متمرکز باشند و به توپ‌های برگشتی توجه کنند. آنها باید بدانند هر اشتباه دفاعی می‌تواند به قیمت نتیجه بازی تمام شود.

تیم‌های ملی ایران و عراق از ساعت 21 فردا (سه‌شنبه)، در گروه C مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های آسیا 2023 مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

انتهای پیام/