شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#وزارت#فرهنگ#فرهنگ و ارشاد

طرح رتبه‌بندی کانون‌های آگهی و تبلیغاتی اجرا می‌شود


طرح رتبه‌بندی کانون‌های آگهی و تبلیغاتی اجرا می‌شود

طرح رتبه‌بندی کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ایران با مشارکت انجمن صنفی شرکتهای تبلیغاتی در دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا می‌‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: با هدف ارتقای فعالیت‌های حرفه‌ای کانون‌های آگهی و تبلیغاتی، عدالت شغلی و جلوگیری از انحصار بازار کار تبلیغات، طرح رتبه‌بندی کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ایران را با مشارکت انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی در این دفتر اجرا می‌کند.

رتبه‌بندی کانون‌های آگهی و تبلیغاتی یکی از مطالبات اصلی فعالان صنفی است که طرح اجرایی آن با همکاری و مشارکت هیأت رئیسه انجمن صنفی تبلیغات، پیشکسوتان و فعالان حوزه تبلیغات تدوین و نهایی شده و در روزهای آینده با انتشار فراخوان رتبه‌بندی، اجرای این طرح آغاز خواهد شد.

بر همین اساس، کمیته‌ای متشکل از نمایندگان انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی ایران و پیشکسوتان و فعالان حوزه تبلیغات براساس شاخص‌ها و معیارهای حرفه‌ای، علمی و کارکردی به عنوان اعضای اصلی درباره رتبه‌بندی کانون‌های آگهی و تبلیغاتی اقدام خواهند کرد و دبیرخانه کارگروه رتبه‌بندی کانون‌های آگهی و تبلیغاتی نیز در دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی، راه اندازی می‌شود.

دبیرخانه این کارگروه به زودی با انتشار نخستین فراخوان با دعوت از همه کانون‌ها برای شرکت در طرح رتبه‌بندی شرایط ارسال مدارک و تکمیل فرم‌های خوداظهاری را اعلام خواهد کرد.

بنا بر طراحی انجام شده در فاز نخست رتبه‌بندی، کانون‌های آگهی و تبلیغاتی استان تهران مورد بررسی قرار خواهند گرفت و در مرحله بعد این طرح در دیگر استان‌ها انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/