به گزارش برنا، اسبقیان رئیس فدراسیون طی پیامی از ملت شهید پرور ایران به خصوص جامعه ورزش کشور برای حضور پرشور و گسترده در انتخابات ۱۴۰۰ دعوت کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:
ملت بزرگ و شریف ایران، با صلابت و شجاعت برای حفظ آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همیشه در صحنه های مهم تاریخی حضور داشته است تا در سایه همبستگی با ارزش های الهی و در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری از امنیت و آرامش جمهوری اسلامی ایران صیانت نماید.
مردم شهید پرور ایران در طول چهار دهه حاکمیت مردم سالاری دینی، همه ارکان نظام را با رای خود تعیین کردند و در هر انتخابات با حضور گسترده به جهانیان نشان دادند که بر آرمان‌ها و اهداف خود پایدار هستند.
روز جمعه ۲۸ خرداد ماه نیز، ملت شریف ایران به خصوص جامعه ورزش کشور همانند گذشته با حضور میلیونی خود در پای صندوق های رای ثابت خواهند کرد تا همیشه پای عشق و تعهد خود به رهبر فرزانه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
اکنون از تمامی مردم آگاه، فهیم و همیشه در صحنه دعوت می نمایم تا با حضور پر شور و شعور خود در انتخابات، تجدید میثاقی با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبر فرزانه و شهدای گرانقدر انقلاب داشته باشند.