شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران

کشف دارو و شربت‌های غیر مجاز در تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف دارو و شربت های غیر مجاز در تهران در یکی از جاده‌های ورودی تهران خبر داد.

کشف دارو و شربت‌های غیر مجاز در تهران

به گزارش برنا؛ سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: روز گذشته ماموران گشت جاده پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی به تهران  و کنترل خودروهای عبوری در حوالی پاسگاه نعمت آباد به یک دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک و  دستور توقف خودرو را اعلام کردند.

او با بیان اینکه راننده و سرنشین خودرو بدون توجه به فرمان های پلیسی از محل متواری شدند، افزود: خودروی متهمان در یک عملیات پلیسی پس از شلیک 3 تیر هوائی متوقف و هر 2 متهم دستگیر شدند.  

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران خاطرنشان کرد: در بازرسی از صندوق عقب خودرو 16هزار و 730عدد قرص و 22 لیتر  و 500 میلی لیتر شربت   غیر مجاز  کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مخدر تهران  اذعان کرد: این نوع داروها  برای کنترل اعتیاد از آن استفاده می شود اما گاهی اوقات مصرف همین داروها  هم به نوعی حکم ماده مخدر را پیدا کرده و مصرف کنندگان به آن اعتیاد پیدا می کنند.

سرهنگ حسوند با بیان اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت به مردم است خاطرنشان کرد: مرکز فوریت های 110 پلیس آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص شناسایی و برخورد با مجرمان است.