شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#یورو#اینتر#تیم ملی#میلان#2020#یورو 2020

یورو ۲۰۲۰| قدردانی هواداران اینتر از ناجی اریکسن/ درخواست میلانی‌ها برای کاپیتان شدن کیائر + عکس


یورو 2020| قدردانی هواداران اینتر از ناجی اریکسن/ درخواست میلانی‌ها برای کاپیتان شدن کیائر + عکس

کاپیتان تیم ملی دانمارک به خاطر تلاش قابل تقدیرش برای نجات جان هم‌تیمی خود در جریان اولین بازی دانمارکی‌ها در یورو ۲۰۲۰ مورد تمجید هواداران اینتر و میلان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تصمیم و اقدامات حیاتی سیمون کیائر، کاپیتان تیم ملی دانمارک در اولین ثانیه‌های پس از ایست قلبی کریستین اریکسن در زمین بازی مقابل فنلاند در بازی شنبه شب، تأثیر بسزایی در زنده ماندن ستاره خط میانی تیم فوتبال اینتر داشت. اریکسن که خیلی زود متوجه وخامت اتفاق رخ داده شد، اقدامات اولیه احیا از جمله باز کردن مسیر تنفس اریکسن پیش از رسیدن کادر پزشکی را انجام داد و در 14 دقیقه‌ای که عملیات احیا توسط پزشکان در حال انجام بود نیز از سایر بازیکنان تیم خواست که دورتادور هم‌تیمی‌‌شان سپری تشکیل دهند تا هواداران و دوربین‌های تلویزیونی‌ حاضر در ورزشگاه شاهد آنچه بر ستاره اینتر می‌گذرد، نباشند.

در پی این اقدامات کانون هواداران متعصب نراتزوری، کوروا نورد (هوادارانی که معمولاً در قوس شمالی ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا مستقر می‌شوند) برای قدردانی از ستاره رقیب همشهری یعنی میلان دست به کار شدند و بنری در یکی از خیابان‌های شهر میلان به نمایش درآوردند که روی آن پیامی با این مضمون نوشته شده است: «درود به شرفت کیائر ای کاپیتان و مرد بزرگ».

یورو 2020 , تیم فوتبال میلان , تیم فوتبال اینتر ,

در همین حال هواداران تیم میلان که سیمون کیائر در مرکز خط دفاعی آن بازی می‌کند هم ضمن تمجید از بازیکن تیم‌شان، با ایجاد هشتگ «کیائر کاپیتان» در توئیتر، درخواست کرده‌اند که این بازیکن همان نقشی که در دانمارک دارد را برای میلان هم ایفا کند و بازوبند کاپیتانی روسونری را به بازویش ببندد.

در حال حاضر کاپیتان میلان آلساندرو رومانیولی است که از سال 2018 بازوبند کاپیتانی را در اختیار داشته اما او در تیم تحت هدایت استفانو پیولی بازیکن ترکیب اصلی نیست. جان‌لوئیجی دوناروما سنگربان سابق میلانی‌ها هم از این تیم جدا شده و زلاتان ابراهیموویچ نیز به دلیل مصدومیت بخش زیادی از فصل گذشته را از دست داد. فرانک کسیه و داویده کالابریا هم هم جزو دیگر کاندیداهای احتمالی کاپیتانی در میلان بودند اما با توجه به کاری که کیائر در بازی شنبه شب انجام داد، ممکن است روسونری برای دادن بازوبند کاپیتانی به او متقاعد شده باشد.

در همین راستا نشریه گاتزتا دلواسپورت در تیتری با این مضمون که «کاپیتان کیائر، بازوبند میلان هم به او می‌رسد؟ پاسخ مثبت از سوی باشگاه و هواداران» احتمال تبدیل شدن کیائر به کاپیتان فصل آینده روسونری را بسیار زیاد دانسته است.

انتهای پیام/