عکس از پوکیدن خودروها در جاده بهشت زهرای تهران + جزئیات

تصادف کامیون با سمند در جاده بهشت زهرا حادثه تلخی را رقم زد.

به گزارش رکنا، در ساعت 01:58 دقیقه بامداد امروز شهروندان در تماس تلفنی با سامانه 125 از حادثه برخورد یک دستگاه خودروی سواری با کامیون در مسیر خیابان رجایی سه راه خیر آباد خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 9 و گروه امداد و نجات 17 را عازم محل حادثه کرد.

بنابر اظهار محمدرضا ربیع زاده فرمانده آتش نشانان اعزامی، یک دستگاه خودروی سواری سمند با یک سرنشین به علت نامعلومی از مسیر اصلی خود منحرف شد و پس از برخورد با قسمت عقب و بار کامیون متوقف شد که در پی وقوع این حادثه ، راننده این وسیله نقلیه که مرد 24 ساله ای بود، در داخل خودرو محبوس و به شدت دچار جراحت شد.

وی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله پس از چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر و قطع جریان برق و همچنین رفع نشت سوخت این خودرو، این مرد جوان را در حضور عوامل اورژانس با احتیاط از داخل خودرو خارج کردند.

ربیع زاده تصریح کرد: با توجه به شدت جراحت وارده، شخص مصدوم بلافاصله توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد تا اقدامات درمانی بر روی وی صورت پذیرد.

وی افزود: آتش نشانان نیز پس از ایمن سازی خودرو و اطمینان از عدم وقوع حوادث احتمالی، خودرو و کامیون تصادفی را جهت بررسی علت وقوع این حادثه، تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.