سهیل مهدی در گفت و گو با خبرنگار برنا با اشاره به قرعه کشی اخیر برای جام حذفی اظهار داشت: جام  حذفی جذابیت خاصی دارد و من خوشحالم با قرعه کشی که صورت گرفت شاهد برگزاری 4 بازی جذاب و ویژه هستیم که می تواند هواداران این تیم را راضی کند. 

او در خصوص تاریخ دقیق برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تاکید کرد:  در کنار بازی های لیگ برتر بهترین زمان را  برای برگزاری این رقابت ها در نظر خواهیم گرفت  تا تیم ها بالاترین بهره را به لحاظ فوتبالی و زمان استراحت ببرند.

مسوول برگزاری بازی های لیگ برتر در مورد زمان پایان لیگ و برگزاری دیدار نیمه نهایی  و فینال جام حذفی به خبرنگار برنا تصریح کرد: برنامه ریزی ما بر این اساس است که تا  نیمه مرداد لیگ برتر و همین طوزر جام حذفی را به پایان برسانیم و در تلاش هستیم برنامه ریزی های لازم در این راستا رقم بخورد.

مهدی در خصوص حضور هواداران در دیدار سوپر جام و همین طور دربی جام حذفی گفت: متاسفانه  همچنان معذوریت در این خصوص وجود دارد و ما طبق پروتکل های بهداشتی ستاد کرونا نمی توانیم در  ورزشگاه ها  پذیرای هواداران باشیم. البته در مورد حضور نماینده رسانه ها در ورزشگاه برای این دو بازی درخواست هایی به ما رسیده است و منتظر دستور رسمی ستاد کرونا و وزارت بهداشت در این زمینه هستیم. 

 او در پایان ضمن تمجید از عملکرد خوب تیم  ملی در دیدارهای اخیر در بحرین اظهار داشت: ما در بازی های قبل 3 پیروزی خوب را به دست آوردیم و امیدوار هستم در بازی برابر عراق هم نتیجه خوبی برای ما رقم بخورد و با اقتدار از این مرحله صعود کنیم و در نهایت مسفر جام جهانی شویم.