شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#قدس#فلسطین

فراخوان جهاد اسلامی برای بسیج عمومی فلسطینیان در دفاع از قدس


فراخوان جهاد اسلامی برای بسیج عمومی فلسطینیان در دفاع از قدس

جنبش جهاد اسلامی فلسطین خواستار بسیج عمومی فلسطینیان برای دفاع از قدس و مسجدالاقصی شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری شهاب، جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد، آنچه که موسوم به «راهپیمایی پرچم» رژیم اشغالگر است و صهیونیست‌ها برای برگزاری آن در روز سه‌شنبه آماده‌سازی می‌کنند یک اقدام تحریک‌آمیز وخطرناک علیه قدس و مقدسات ماست و دشمن همه اعراب و مسلمانان را هدف گرفته است.

جهاد اسلامی افزود، ملت فلسطین همگی در دفاع از قدس و مسجدالاقصی متحد و در هرزمانی آماده تقابل جامع و شامل در برابر دشمن هستند.

این جنبش فلسطینی در پایان خواستار بسیج عمومی در همه شهرها و روستاها و اردوگاه‌ها در داخل فلسطین و نیز اردوگاه‌های آوارگان در خارج برای مقابله با هرگونه تجاوز علیه مقدسات شد.

رژیم اشغالگر که تصمیم گرفته بود راهپیمایی سالانه پرچم را پنجشنبه گذشته برگزار کند این راهپیمایی را به فردا سه‌شنبه موکول کرده و در تلاش برای تحریک علیه فلسطینیان با صدور اجازه عبور شهرک نشینان صهیونیست از منطقه باب‌العامود است.

گروه‌های فلسطینی با هشدار درباره هرگونه تجاوز علیه فلسطینیان خواستار بسیج عمومی در قدس و مجاورت مسجد الاقصی برای مقابله با یورش شهرک‌نشینان شده و صهیونیست‌ها نگران انجام عملیات موشکی از جانب گروه‌های مقاومت فلسطین هستند.

روز گذشته حماس از مردم و جوانان انقلابی قدس خواست تا در میادین مسجد الاقصی و خیابان‌های بخش قدیمی شهر قدس گرد آمده، فرصت یورش گروهی شهرک نشینان صهیونیست برای تحقق اهدافشان را ندهند.

انتهای پیام/