شهر خبر

تصادف فجیع روی پل سید خندان

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب از وقوع یکفقره تصادف سه وسیله ای روی پل سید خندان و آسیب به 2 سواری دیگر خبر داد .

تصادف فجیع روی پل سید خندان

به گزارش منیبان؛ سرهنگ مجید رنجبر، رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب ضمن اعلام این خبر گفت: مقارن  ساعت 08:00 صبح امروز در مسیر غرب به شرق رسالت روی پل سیدخندان یکدستگاه سواری تیبا بشدت با دو خودروی پژو و پراید  برخورد می نماید

رنجبر اضافه کرد : در این تصادف  سواری تیبا بدلیل عدم توجه به جلو  قادر به کنترل وسیله خود نبوده و با پراید و پژو برخورد و در همان محل متوقف می گردند

او گفت : بلافاصله پس از این حادثه کارکنان منطقه 7  پلیس راهور فاتب به همراه عوامل امدادی در محل حاضر و نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام نمودند و خودروها را به محل ایمن هدایت نمودند .

او افزود : بخاطر این تصادف  چند وسیله ای شاهد ایجاد ترافیک مقطعی در این مسیر بودیم که با تلاش کارکنان راهور خودروها به کنار راه و محل ایمن منتقل شدند و ترافیک به حالت عادی خود بازگشت .

سرهنگ رنجبر رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب  از کلیه رانندگان خواست ،  بعد از تصادف خسارتی چنانچه وسیله نقلیه قابل حرکت بود با علامت گذاری محل حادثه خودروهای خود را به کنار راه و محل ایمن برده و باعث ایجاد ترافیک در معابر نگردند .