شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات

ترقی: تعدد کاندیداها رای نیروهای جبهه انقلاب را خرد می‌کند/ نیازمند اجماع و وحدت هستیم


ترقی: تعدد کاندیداها رای نیروهای جبهه انقلاب را خرد می‌کند/ نیازمند اجماع و وحدت هستیم

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: اقتضای عقلانیت این است کاندیداهایی که در انتخابات از رای قابل توجهی برخوردار نیستند، به نفع نامزدی که از اکثریت آرا برخوردار است، کنار بروند و زمینه پیروز شدن جبهه انقلاب را فراهم‌ کنند.

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: همانطور که روزهای منتهی به انتخابات یک آزمون بزرگ برای ملت است، آزمون مهمتری نیز برای جبهه انقلاب و کاندیداهای آن خواهد بود.

وی با بیان اینکه تعدد نامزدها موجب خرد شدن آرا در بین نیروهای انقلابی خواهد شد، تصریح کرد: لازم است اجماع و وحدت بین کاندیداهای جبهه انقلاب به وجود آید.

ترقی گفت: مردم در روزها و هفته‌های گذشته از برنامه‌های کاندیداها مطلع شدند و میزان رای‌آوری هر کاندیدای محترم نیز در نظرسنجی‌ها مشخص است. 

وی ادامه داد: اقتضای عقلانیت این است تا کاندیداهایی که در انتخابات از رای قابل توجهی برای موفقیت برخوردار نیستند، به نفع نامزدی که از اکثریت آرا برخوردار است، کنار بروند و زمینه پیروز شدن جبهه انقلاب را فراهم‌ سازند.

وی خاطرنشان کرد: در غیر این صورت ممکن است انتخابات به دور دوم کشیده شود و در چنین شرایطی ریسک بسیار بالایی برای نیروهای انقلاب است که بتوانند در دور دوم پیروز شوند.

انتهای پیام/