شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#جام حذفی#مجیدی#اراک#بازیکنان

واکنش مجیدی به قرعه جام حذفی؛ قرعه خوبی به ما خورد/ می‌خواهیم شگفتی‌ساز شویم

مدافع تیم آلومینیوم اراک گفت: در جام حذفی قرعه خوبی به ما خورد و امیدوارم بازیکنان تیم بتوانند در این بازی کیفیت خودشان را به نمایش بگذارند.

واکنش مجیدی به قرعه جام حذفی؛ قرعه خوبی به ما خورد/ می‌خواهیم شگفتی‌ساز شویم

خبرورزشی - میثم مجیدی در خصوص شرایط خودش پس از عمل جراحی به خاطر شکستگی نازک نی پا، اظهار داشت: خداراشکر عمل جراحی خیلی خوبی داشتم. دو روز پیش مورد معاینه قرار گرفتم و دکتر بعد از دوازده روز پای من را تست کرد. الان شرایط خوبی دارم. از دیروز فیزیوتراپی را شروع کردم که باید ۲۰ جلسه انجام شود.

وی افزود: پس از فیزیوتراپی اگر شرایطم مناسب باشد می‌توانم طبق برآورد دکتر  با گذشت ۸ هفته عصا را کنار بگذارم. بعد از آن اگر مشکلی نباشد آب درمانی و پیاده روی را انجام می‌دهم و بعد از آن هم می‌توانم دویدن را آغاز کنم. طبق نظر دکتر حدود ۲ماه و نیم زمان لازم است اما برای برگشتن انگیزه بالایی دارم. تلاش می‌کنم زودتر از این زمان برگردم تا بتوانم به تیم کمک کنم.

کاپیتان آلومینیوم در مورد اینکه تماشاگر بازی دوستانه مقابل فولاد بود و در حال حاضر شرایط و کیفیت تیم را چطور می‌بیند، گفت: تیم در شرایط خوبی قرار دارد. ۵-۴ بازیکن مصدوم داریم که زیر نظر کادر پزشکی کار می‌کنند و ان‌شاالله به بازی با ذوب آهن می‌رسند. بازی خوبی مقابل فولاد برگزار کردیم. روی غافلگیری گل خوردیم اما در بازی‌های دوستانه نتیجه مهم نیست و این بازی بیشتر به خاطر شناسایی نقاط ضعف و قوت تیم انجام می‌شوند. فکر می‌کنم علیرضا منصوریان از این بازی بهره لازم را برد.

مجیدی تصریح کرد: الان بازیکنان تیم به هارمونی خوبی رسیده‌اند و آنچه مد نظر سرمربی و کادرفنی است را به نحو احسن اجرا می‌کنند. امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد تا در بازی‌های باقی مانده این فصل نتایج خوبی بگیریم.

وی در خصوص اینکه آلومینیوم جایگاه خوبی در جدول دارد که به سهمیه نزدیک شده و در جام حذفی هم شانس‌هایی برای رسیدن به فینال دارد، گفت: تیم خوبی داریم اما باید انتظارات از این تیم معقول باشد. نباید فشار بیش از حد به تیم وارد شود. شاید در لیگ برتر نگاهمان خیلی به سهمیه نباشد اما در جام حذفی امیدهای زیادی داریم چون در این جام می توان با دو سه بازی به فینال رسید. کار سختی داریم اما تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم که در جام حذفی شگفتی ساز شویم و به فینال برسیم. بقیه کار دست خدا است و ان‌شاالله با دعای خیر هواداران این اتفاق می افتد.

مدافع آلومینیوم در مورد اینکه طبق قرعه کشی باید در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف گل‌گهر سیرجان بروند، عنوان کرد: قرعه خوبی به ما خورد. گل گهر تیم خیلی خوبی است. سرمربی و بازیکنان خیلی خوبی دارد. ما هم نشان داده‌ایم که مقابل تیم‌های خوب، خوب کار می‌کنیم. امیدوارم در سیرجان بچه‌های تیم ما بتوانند کیفیت خودشان را به نمایش بگذارند، دست پر از زمین خارج شوند و به مرحله بعد صعود کنیم. از هواداران می‌خواهم برای من دعا کنن