شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#روحانی#مجلس#سال گذشته

مظفر: کاندیداهای جبهه انقلاب به سمت وحدت رویه بروند/ رای روحانی در سال ۹۲ بخاطر عدم وفاق و وحدت بود


مظفر: کاندیداهای جبهه انقلاب به سمت وحدت رویه بروند/ رای روحانی در سال 92 بخاطر عدم وفاق و وحدت بود

حسین مظفر نماینده ادوار مجلس گفت: متاسفانه در سال ۹۲ عدم وفاق و وحدت موجب شد تا آن کسی که خودش باور نداشت رای بیاورد، رئیس‌‌جمهور شود و در هشت سال گذشته وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم اینگونه شود.

حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: "مشارکت مردم" اولویت اصلی انتخابات 1400 است. همه باید تلاش کنند تا میزان مشارکت در انتخابات افزایش پیدا کند و این امر جز با امیدآفرینی و باور به تغییر و تحول محقق نخواهد شد.

وی افزود: امید است کاندیداهای جبهه انقلاب اسلامی بیش از هر فرد دیگری در این رابطه نقش‌آفرین و موثر باشند. آنان ضمن اینکه هواداران خود را تشویق به مشارکت‌افزایی می‌کنند، باید با وحدت رویه و عمل موجب امیدآفرینی در بین مردم و افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات شوند. بدون شک با عدم تداوم دولت‌های یازدهم و دوازدهم و افزایش میزان رای رئیس‌جمهور منتخب می‌توان تغییر به نفع مردم ایجاد کرد.

مظفر خاطرنشان کرد: بنده ضمن احترامی که برای تمامی کاندیداهای جبهه انقلاب قائل هستم و نسبت به توانمندی‌ها و شایستگی‌های آنان واقف هستم و مقایسه کردن آنان با یکدیگر را سخت می‌دانم، باتوجه به اینکه جناب آقای رئیسی مورد وفاق مردم، گروه‌ها و اقشار مختلف قرار گرفته و نظرسنجی‌ها نیز این را نشان می‌دهد، بنده از دیگر کاندیداهای جبهه انقلاب درخواست دارم برای اینکه تجربه تلخ انتخابات سال 92 تکرار نشود، به نفع ایشان کناره‌گیری و هواداران خود را ترغیب به رای دادن به ایشان بکنند.

 

این نماینده ادوار مجلس خاطرنشان کرد: متاسفانه در سال 92 عدم وفاق و وحدت موجب شد تا آن کسی که خودش باور نداشت رای بیاورد، رئیس‌‌جمهور شود و در هشت سال گذشته وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم اینگونه شود. اکنون که آن وفاق شکل گرفته و مردم و گروه‌ها از آقای رئیسی حمایت کرده‌اند، درخواست بنده از 4 کاندیدای جبهه انقلاب این است که تصمیمی موثر و به نفع جبهه انقلاب بگیرند.

مظفر بیان داشت: هر تصمیم دیگری که موجب شود، اتفاق سال 92 تکرار شود و وضع مردم این‌‌گونه ادامه یابد، قطعاً آیندگان قضاوت خوبی نخواهند داشت. متاسفانه برخی هواداران و طرفداران این روزها چیزهایی بیان می‌کنند که خلاف واقع و نظرسنجی‌هاست، بنده با شناختی که از کاندیداهای محترم دارم، آنان قطعاً فراتر از این‌ها خواهند اندیشید و تصمیم خواهند گرفت.

وی در پایان تاکید کرد: رئیس‌جمهور منتخب که ان‌شاالله با آرای بالای مردم انتخاب خواهد شد و مقتدرانه در جهت تغییر و تحول گام برخواهد داشت، باید از تمامی ظرفیت‌ها و شایستگی‌ها استفاده کند. شکل‌گیری یک دولت پرتوان، رافع مشکلات مردم خواهد بود.

انتهای پیام/