شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فلسطین#حماس

عضو ارشد حماس:

تهدیدات «نفتالی بنت» علیه فلسطین جنبه رسانه‌ای و تبلیغاتی دارد

تهدیدات «نفتالی بنت» علیه فلسطین جنبه رسانه‌ای و تبلیغاتی دارد

عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی گفت: تهدیدات «نفتالی بنت» علیه فلسطین جنبه رسانه‌ای و تبلیغاتی دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «محمود الزهار» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی «حماس» به تهدیدات «نفتالی بنت» نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی علیه فلسطین و مقاومت واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، این عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس در این خصوص تصریح کرد: تهدیدات «نفتالی بنت» علیه فلسطین جنبه رسانه‌ای و تبلیغاتی دارد. همگان دیدند که نتانیاهو در برابر غزه سقوط کرد. پس چگونه کسی که بعد از او روی کار آمده است، موفق خواهد بود؟

الزهار در ادامه اظهار داشت: واقعیت این است که مقاومت از مرحله سکوت در برابر اقدامات رژیم صهیونیستی عبور کرده است. اکنون ما در مرحله پاسخگویی به تجاوزات دشمن صهیونیستی قرار داریم.

گفتنی است، ژیم صهیونیستی یکشنبه شب رأی گیری درباره کابینه «نفتالی بنت» را آغاز کرد. در همین راستا، «نفتالی بنت» توانست رأی اعتماد کنیست را کسب کند و نخست وزیر رژیم صهیونیستی شود.

۶۰ عضو کنیست به کابینه جدید رژیم صهیونیستی به ریاست بنت رأی مثبت دادند و ۵۹ نفر با آن مخالفت کردند. به این ترتیب بنیامین نتانیاهو نخست وزیر کنونی رژیم صهیونیستی پس از ۱۲ سال متوالی، از قدرت کنار رفت.

طبق کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی، قرار است بنت به مدت بیش از ۲ سال سمت نخست وزیری را برعهده گیرد و پس از آن «یائیر لاپید» جایگزین وی گردد. در این رأی گیری «میکی لیوی» از حزب «یش عتید» به عنوان رئیس جدید کنیست انتخاب شد.