به گزارش پایگاه خبری نشان :

شاید پیشتر تصاویر مربوط به افرادی که شباهت بسیاری به سیاستمداران معروف از جمله باراک اوباما یا فوتبالیست‌های مشهور مانند مسی و کریستین رونالدو را دیده باشید. به تازگی نیز انتشار ویدئویی که شباهت عجیب یک بستنی فروش پاکستانی با رئیس جمهور اسبق آمریکا، دونالد ترامپ را به تصویر می‌کشد خبرساز شده است.

این مرد که هویتش مشخص نشده و گفته می‌شود ۴۰ ساله است در خیابان‌های منطقه «ساهیوال» در پنجاب در حال فروختن خوراکی‌های منجمد (بستنی) دیده می‌شود. در ویدئوی منتشر شده او در حال آواز خواندن به زبان پاکستانی است. شباهت عجیب این مرد به ترامپ و همچنین مو‌های بور او که مبتلا به آلبینیسم (زالی) است در این ویدئو جلب توجه می‌کند.

این ویدئو پس از انتشار در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی داغ شد. انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی با واکنش طنز کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «برادر کوچکتر ترامپ.» کاربر دیگر در کامنت طنز دیگری نوشت: «آیا ترامپ به پاکستان مهاجرت کرده است.» یکی از کاربران به صدای قوی این مرد اشاره کرد و نوشت: «کسی در مورد صدای قوی این مرد نظری ندارد؟ به نظر می‌رسد او بااستعدادتر از نمونه واقعی (ترامپ) است.»

حجم ویدیو: 1.32M | مدت زمان ویدیو: 00:00:22