شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#عراق#غایب

علی فائز، غایب قطعی عراق در برابر ایران

علی فائز، غایب قطعی عراق در برابر ایران

مدیررسانه ای عراق تأیید کرد که علی فائز مدافع تیم ملی این کشور نمی تواند عراقی ها را در بازی با ایران همراهی کند.

تیم ملی فوتبال عراق دومین جلسه تمرینی خود پس از بازی با هنگ کنگ، جهت آمادگی برای دیدار با ایران را روز گذشته در استادیوم حمد در حومه شهر منامه برگزار کند تا عراقی ها برای نبرد حساس و نفس گیر با شاگردان اسکوچیچ آماده شوند.


هشام محمد هماهنگ کننده رسانه ای تیم ملی عراق در این خصوص گفت: همه بازیکنان برای بازی با تیم ملی ایران که یک مسابقه مهم برای تعیین صدرنشین گروه سوم است، کاملا آماده و مهیا هستند تا با کسب پیروزی و عدم توجه به نتایج سایر گروه ها و محاسبات تیم های دوم صعود کننده به دور بعد، با خیال راحت به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی صعود کنند.


محمد افزود: حال بشار رسن خوب است و او هیچگونه مصدومیتی ندارد و از این بابت نیز نگرانی وجود ندارد. این بازیکن در مسابقه با هنگ کنگ دچار کبودی جزئی شد و در نیمه دوم زمین بازی را ترک کرد.

 

-


 وی ادامه داد: همه بازیکنان در لیست رسمی بازی ایران خواهند بود، به جز علی فائز که به دلیل عدم آمادگی نمی تواند عراق را در این مسابقه همراهی کند.


محمد خاطرنشان کرد: همه مسئول هستند که در تقابل روز سه شنبه برای دستیابی به نتیجه خوب تلاش کنند تا در صدر گروه قرار بگیرند. عراق به دلیل حفظ برتری به نتایج تیم های دیگر برای رتبه دوم نگاه نمی کند.


هشام محمد در پایان گفت: تیم ملی عراق صبح فردا دوشنبه و قبل از بازی با ایران، طبق پروتکل بهداشتی تأیید شده توسط کنفدراسیون آسیا تحت آزمایش ویروس کرونا قرار می گیرد. ضمن اینکه  کنفرانس مطبوعاتی این مسابقه فردا ساعت دوازده به وقت محلی در سالن کنفرانس ورزشگاه المحرق برگزار می شود.