شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#شورای شهر#تهران#شهردار تهران

شورای شهر پنجم، بدترین دوره تعامل دولت و مدیریت شهری تهران!


شورای شهر پنجم، بدترین دوره تعامل دولت و مدیریت شهری تهران!

یک کارشناس شهری در یادداشتی نوشت: بعد از سالها، شهردار تهران را به هئیت وزیران دعوت کردند و بیست و یک نفر اعضای شورا که از طیف دولت بودند اما بدترین دوران تعامل دولت و شهرداری را داشتیم چون وجهه و اعتبار لازم و کاربلدی در ارتباطات را بلد نبودند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ وحید نوروزی کارشناس مسائل شهری در یادداشتی درباره مهدی چمران و اینکه چرا بهتر است شهروندان به این کاندیدا رای بدهند، گفت: حضور افرادی مثل چمران بعنوان یک‌سرمایه اجتماعی ارزشمند در شورای اسلامی شهر تهران، بسیار حیاتی است.

شهر نیاز به ریش سفیدانی از جنس چمران دارد که با سالها سابقه ریاست شورا و اعتبار اجتماعی میان شهروندان و مسئولین مختلف، به گشودن گره‌های شهر کمک کنند.امثال او کاربلدند.

بپذیریم که صرفاً جوان و متخصص بودن اعضای شورا نمیتواند مشکلات شهر را حل کند. ما در شورای شهر به امثال آقای چمران نیاز داریم که با اعتبار و آبرویی که طی دهها سال کسب کرده‌اند بتوانند مطالبات شهر از دولت را سریعتر حل و‌ فصل کنند.

عدم همسویی دولت با شهرداری فقط عامل سیاسی نیست. مرد میدان بودن و وجهه اجتماعی و اعتبار سیاسی داشتن هم میخواهد.

ببینید بعد از سالها، شهردار تهران را به هئیت وزیران دعوت کردند. عین بیست و یک نفر اعضای شورا از طیف دولت بودند اما بدترین دوران تعامل دولت و شهرداری را داشتیم چون  وجهه و اعتبار لازم و کاربلدی در ارتباطات را بلد نبودند.

در خاتمه عرض می‌کنم آقای چمران را در شورای ششم نیاز داریم چون صادقانه،  آبرو و اعتبار اجتماعی و سیاسی خود را برای شهر هزینه خواهند کرد.

انتهای پیام/