شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#لژیونر#انگلیسی

تصمیم یحیی درباره خرید دو مدافع وسط/ گل محمدی یک دو رگه انتخاب کرد/ لژیونر ایرانی در لیست پرسپولیس نیست

یحیی گل محمدی برای فصل آینده پرسپولیس به دنبال دو دفاع وسط با کیفیت است به همین دلیل سراغ بازیکن دو رگه ایرانی - انگلیسی رفت.

تصمیم یحیی درباره خرید دو مدافع وسط/ گل محمدی یک دو رگه انتخاب کرد/ لژیونر ایرانی در لیست پرسپولیس نیست

خبرورزشی - یحیی گل محمدی تصمیم خود را گرفته و برای فصل آینده دو مدافع وسط به تیمش اضافه خواهد کرد. شاید پرسش اینجا باشد که چرا دو مدافع وسط؟
اول آن که جدایی محمد حسین کنعانی زادگان از پرسپولیس قطعی شده و این بازیکن با الاهلی قطر به توافق نهایی رسیده است. یحیی گل محمدی خوب می داند فصل آینده این ملی پوش را در اختیار نخواهد داشت.

دوم اینکه سید جلال حسینی پا به سن گذاشته و فصل آینده باید در مقاطعی به او استراحت داده شود. کاپیتان 40 ساله پرسپولیس پس از جدایی شجاع خلیل زاده در لیگ بیستم فشار وحشتناکی را تجربه کرد.

در همین ارتباط شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه ایمان سلیمی مدافع سابق تراکتور در لیست یحیی گل محمدی است. همان مدافعی که بعد از فسخ قرارداد با تراکتور اعلام کرد اولویت اول او حضور در فوتبال اروپاست و طی مذاکرات با پرسپولیس به پیشنهاد این تیم پاسخ منفی داد. او با تصمیمی عجیب راهی لیگ اسلواکی شد و پیراهن تیم سیرد این کشور را بر تن کرد. مدافع لژیونر ایران اکنون با اتمام قراردادش به همکاری خود با این تیم خاتمه داده و بار دیگر به ایران بازگشته است.

سلیمی اکنون به عنوان بازیکن آزاد به ایران بازگشته و در صورتی که باشگاهی در ایران در لیست خود جای خالی داشته باشد می‌تواند به عنوان سهمیه فیفا، در این فصل قرارداد ببندد اما شنیدیم دیگر مد نظر یحیی گل محمدی و پرسپولیس نیست!

همچنین از رایان تفضلی مدافع دورگه ایرانی - انگلیسی تیم وایکام واندررز به عنوان یکی دیگر از گزینه های پرسپولیس اسم برده شده است.

در حالی که باشگاه پرسپولیس به دنبال تقویت خط دفاع خود برای فصل آینده لیگ برتر و همچنین مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست، با پیشنهاد یحیی گل‌محمدی، نمایندگان این باشگاه سراغ رایان تفضلی رفتند. قرار بود او به عنوان جانشین محمدحسین کنعانی‌زادگان با پرسپولیس قرارداد ببندد اما مذاکرات پرسپولیس با این بازیکن ایرانی - انگلیسی به نتیجه نرسید.

خود این بازیکن در مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی گفت: پرسپولیس به من پیشنهاد داد و یک صحبتی انجام دادیم ولی سایر مسائل را به مدیربرنامه‌هایم سپردم که منجر به عقد قرارداد نشد. می‌دانم پرسپولیس هواداران زیادی دارد و قهرمان ایران است ولی واقعیت این است که من ترجیح می‌دهم فعلا به فوتبالم در اروپا ادامه دهم تا کیفیت خودم را بالاتر ببرم و بتوانم در بالاترین سطح بازی کنم.

این یکی را یحیی گل محمدی برخلاف ایمان سلیمی می خواست اما نه پرسپولیس پول خریدش را داشت و نه رایان تفضلی به راحتی دل از اروپا خواهد کند.

در این زمینه بخوانید: