شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#عراق#تیم ملی#علی دایی

کلاس درس علی دایی برای کاپیتان تیم ملی عراق ؛ کری خوانی جنجالی علا عبدالزهرا در آستانه دیدار با ایران + سند

کری خوانی علا عبدالزهرا ، کاپیتان عراق برای ایران با انتشار دو برد اخیر عراق در برابر تیم ملی

کاپیتان عراق درحالی دو برد قبلی این تیم مقابل ایران را در اینستاگرام به رخ کشیده است که این تیم غیر از چند سال اخیر هیچ گاه در حد و اندازه های ایران نبوده است.

علا عبدالزهرا ، کاپیتان عراق درحالی دو برد قبلی این تیم مقابل ایران را در اینستاگرام به رخ کشیده است که این تیم غیر از چند سال اخیر هیچ گاه در حد و اندازه های ایران نبوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کاپیتان تیم ملی عراق در حالی برای ایرانی‌ها کری خواند و فیلم دو برد عراق برابر ایران را منتشر کرد که در هیچ یک از این بازی‌ها تاثیر مستقیم در برد تیمش نداشت و حتی به ایران یک هم گل نزده است.

در همین رابطه عبدالزهراء در پیامی به هواداران فوتبال عراق اطمینان داد این بار هم برنده می‌شوند و نوشت:

مثل هر باری که انجام می‌دهیم، دوباره به یاری خداوند برای شادی شما انجام خواهیم داد. دیدار تیم ملی کشورمان با عراق سه شنبه آینده ساعت ۱۹ برگزار می‌شود.

نمایش پیروزی‌های عراق توسط کاپیتان این تیم بیشتر شبیه یک شوخی برای ما ایرانی‌هاست که ۱۶ بار عراق را در بازی‌های دوستانه و تورنمنت‌های بین المللی شکست داده‌ و فقط ۶ بار شکست خورده‌ایم.
اگر کاپیتان عراق خاطرات ۶ تا ۱۴ سالگی‌اش را مرور کند دیگر سراغ کری خوانی نخواهد رفت. در سال‌هایی که علی دایی در دوران اوج خود بود و در ۴ بازی متوالی ۴ گل به عراق زد و بهترین گلزن تقابل‌های دو تیم شد.
مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۴، جام ملت‌های آسیا سال‌های ۱۹۹۶ و ۲۰۰۰ در کنار مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۲ چهار بازی متوالی بودند که علی دایی دروازه عراق را فرو ریخت. هر چند در این بازی‌ها دو بار هم ایران شکست خورده اما شماره ۱۰ ایران خاطراتی را بر جای گذاشته آیت که باید به کاپیتان عراق یاد آور شویم.
تیم ملی فوتبال کشورمان هم اکنون سردار آزمون را دارد که دو بار تا به حال دروازه عراق را باز کرده و جانشین علی دایی در تیم ملی به حساب می آید.
بعد از سال‌ها باز هم می‌توانیم اقتدار تیم ملی را با سردار آزمون و مهدی طارمی به رخ حریفان آسیایی بکشیم.