شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خبرنگاران#واشنگتن

نتانیاهو درصدد تخریب روابط اسرائیل-آمریکا پیش از ترک قدرت

نتانیاهو

خبرنگاران صهیونیست در تحلیل سخنان انتقادی نخست‌وزیر در حال خروج رژیم صهیونیستی این اقدام را در راستای هدف او برای ضربه زدن به روابط واشنگتن و این رژیم به دلیل منافع شخصی، عنوان کردند.

به گزارش مشرق، خبرنگاران صهیونیست به نقل از یک دیپلمات ارشد رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حملات نتانیاهو در سخنرانی امروز خود در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) نشان می‌دهد او تصمیم دارد به روابط آمریکا و رژیم صهیونیستی برای منافع شخصی خود آسیب بزند و تلاش می‌کند زمین سوخته برای کابینه جدید به جای بگذارد.

یکی دیگر از خبرنگاران نوشت: کل پیام پایانی نتانیاهو این بود که چقدر مشتاق بی‌احترامی به آمریکاست. عجب دوستی!

نتانیاهو امروز در سخنرانی خود در جلسه رای به کابینه ائتلافی جدید رژیم صهیونیستی در پارلمان این رژیم که همچنان در حال برگزاری است، مدعی شد: نخست‌وزیر اسرائیل باید قادر به نه گفتن به رئیس‌جمهور آمریکا باشد. من این را در سال ۲۰۱۵  انجام دادم. چه کسی الان این را انجام می‌دهد؟ لاپید که به سخنرانی من در کنگره حمله کرد؟ آنها نمی‌توانند در مقابل آمریکا بایستند.

وی اضافه کرد: من به آستین، وزیر دفاع آمریکا گفتم حتی اگر مجبور باشم که میان تنش با آمریکا و حذف تهدید ایران یکی را انتخاب کنم، آخری را انتخاب می‌کنم.

او در سخنان امروز خود، ضمن لفاظی علیه ایران، کابینه جدید این رژیم را ناتوان از ایستادن در مقابل تصمیمات آمریکا در خصوص ایران و توافق هسته‌ای عنوان کرد.

منبع: فارس