شهر خبر

درگیری هواداران پس از قرعه‌کشی جام حذفی/ از فرار استقلال به ترکیه تا یک دربی دیگر با وزیر پرسپولیسی/ استقلالی‌ها نگرانند!

هواداران پرسپولیس و استقلال واکنش‌های جالبی به تقابل این دو تیم در جام حذفی نشان دادند و با کامنت‌های مختلف به درگیری با یکدیگر پرداختند.

درگیری هواداران پس از قرعه‌کشی جام حذفی/ از فرار استقلال به ترکیه تا یک دربی دیگر با وزیر پرسپولیسی/ استقلالی‌ها نگرانند!

خبرورزشی - قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در حالی برگزار شد که در حساس‌ترین و جذاب‌ترین دیدار این مرحله پرسپولیس و استقلال به مصاف هم خواهند رفت.

استقلال در مرحله قبل دو بر یک ذوب آهن را مغلوب کرد و پرسپولیسی‌ها موفق شدند با حساب ۴ بر یک شاهین بندر عامری را شکست دهند و به این مرحله برسند.

بلافاصله بعد از اینکه مشخص شد پرسپولیس و استقلال در جام حذفی باید به مصاف هم بروند هواداران دو تیم در فضای مجازی واکنش‌های جالبی از خودشان نشان دادند.

نکته جالب بین واکنش‌ها این بود که تقریبا اکثر هواداران پرسپولیس از تقابل با استقلال راضی به نظر می‌رسیدند که شاید دلیل آن پیروزی در آخرین دربی برگزار شده بود. از آن طرف بیشتر هواداران استقلال دوست داشتند تیم محبوبشان در این مرحله به تیم راحت‌تری برخورد می‌کرد تا خیالشان از بابت صعود به دور بعد راحت می‌شد.

پرسپولیسی‌ها با توجه به نتایج خوبشان در هفته‌های اخیر و البته شرایط تیمشان معتقد بودند می‌توانند این استقلال را ببرند و به نیمه نهایی صعود کنند. آن‌ها همچنین با کنایه به حاضر نشدن استقلال در دربی سوپرجام دو سال پیش می‌گفتند الان قیمت بلیط ترکیه چقدر است؟ باز هم می‌توانید به ترکیه بروید و در بازی حاضر نشوید.

از طرفی استقلالی‌ها می گفتند از همین حالا نگران داوری این بازی هستند. هواداران استقلال با اشاره به نگرفتن پنالتی روی قایدی در دربی قبلی معتقد بودند فدراسیون دوباره داوری را برای این بازی انتخاب خواهد کرد که به نفع پرسپولیس سوت بزند.

استقلالی‌ها همچنین با توجه به اینکه در طی سال‌های اخیر مدعی بودند وزیر ورزش حامی پرسپولیس است می‌گفتند ما امیدوار بودیم دربی برگشت این فصل آخرین دربی دوران سلطانی‌فر باشد ولی حالا باید یک تقابل دیگر در دوران وزارت سلطانی فر با پرسپولیس داشته باشیم.

آخرین تقابل دو تیم در بازی برگشت لیگ بیستم با تک گل عیسی آل کثیر به سود پرسپولیس به پایان رسید. این بازی با جنجال و حواشی زیادی همراه بود.