شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#واکسن#تیم ملی

توضیح پزشک دانمارک درباره اتفاق وحشتناک برای اریکسن/ سکته قلبی یا عوارض واکسن کرونا؟

پزشک تیم ملی دانمارک گفت که گمان نمی‌کند اتفاقی که برای کریستین اریکسن رخ داد نوعی حمله قلبی بوده باشد.

توضیح پزشک دانمارک درباره اتفاق وحشتناک برای اریکسن/ سکته قلبی یا عوارض واکسن کرونا؟

خبرورزشی - مارتین بوئنسن پزشک تیم ملی دانمارک درباره حادثه‌ای که در دیدار تیم های ملی دانمارک و فنلاند برای کریستین اریکسن اتفاق افتاد و اهالی فوتبال را  برای دقایقی در بهت و شوک فرو برود توضیحاتی ارائه داد.

او در این رابطه گفت: «وقتی که ما بالای سر کریستین رسیدیم، او بیهوش شده به پهلو دراز کشیده بود و هنوز داشت نفس می‌کشید. ابتدا من می‌توانستم نبض او را احساس کنم اما ناگهان آن هم متوقف شد و ما فوراً شروع به انجام عملیات احیا کردیم. تیم پزشکی خیلی سریع اقدام کرد. ما کار های لازم را در این رابطه انجام داده و موفق هم شدیم. کریستین احیا شد و خوشبختانه قبل از اینکه ما او را به بیمارستان ببریم، او داشت با ما حرف می‌زد. حال کریستین اریکسن کمتر از ساعتی پس از اتفاق هولناکی که برایش رخ داد رو به بهبود رفت و پایدار شد اما او هنوز باید تحت معاینات و تست‌های تکمیلی قرار بگیرد.»

بوئنسن در ادامه گفت که گمان نمی‌کند اتفاقی که برای اریکسن رخ داد نوعی حمله قلبی بوده باشد، هر چند تا زمان انجام تمامی معاینات تکمیلی طی روزهای آینده نمی‌توان نظر قطعی داد.

در همین حال، شائبه‌ای که در خصوص احتمال رخ دادن این اتفاق بر اثر عوارض جانبی واکسیناسیون کرونا شکل گرفته بود هم از سوی جوزپه ماروتا، مدیراجرایی باشگاه اینتر تکذیب شد و او گفت که ستاره دانمارکی نه به کرونا مبتلا شده و نه واکسن کرونا زده است.