شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#تیم ملی#ژاپن#تیم ملی ایران

داداش زاده: گل‌های خیلی بدی خوردیم

دروازه‌بان تیم ملی ما را بیچاره کرد/ فرمان برکناری علی پروین صادر شده بود!

بهزاد داداش زاده بازیکن اسبق تیم ملی ایران گفت: از کره شمالی، ژاپن و عربستان، گل‌های خیلی بدی خوردیم که اگر یک بازیکن درون دروازه می‌ایستاد آن توپ ها گل نمی‌شد.

دروازه‌بان تیم ملی ما را بیچاره کرد/ فرمان برکناری علی پروین صادر شده بود!

خبرورزشی - بسیاری از بازیکنان فوتبال ایران از گذشته تا امروز که لباس تیم ملی را به تن کرده‌اند طبعا تجربه بازی مقابل عراق را دارند.

یکی از آنها بهزاد داداش است که خودش سابقه بازی مقابل عراق در سال ۱۹۹۳ در مقدماتی جام جهانی را دارد. او هنوز از آن بازی با  تلخی یاد می‌کند و می‌گوید: «ما به عراق نباختیم ما به دست های پشت پرده آن زمان فوتبال باختیم. شاید هم باختهای ما به عملکرد گلر تیم مان برمی گشت  که شرایط روحی مساعدی نداشت. ما از کره شمالی، ژاپن و عربستان، گل‌های خیلی بدی هم خوردیم که اگر یک بازیکن درون دروازه می ایستاد آن توپ ها گل نمی شد.»

داداش زاده این نکه عجیب را هم اضافه کرد: «از بالا نمی خواستند پروین سرمربی تیم ملی (پروین آن روزها سرمربی وقت تیم ملی ایران بود) بماند که این اتفاق هم افتاد. تیم ما خیلی خوب بود و راحت هم می توانستیم به جام جهانی صعود کنیم؛ چون ژاپن یکی از بهترین تیم‌های آن دوره بود که ما شکستش دادیم. بازی عراق هم کلا دست ما بود اما باز هم گل‌های بدی خوردیم و در نهایت هم حذف شدیم.»

بیشتر بخوانید: