شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال#تیم فوتبال

عبداللهی: مجیدی مشکلات زیادی دارد

عبداللهی: «مجیدی» مشکلات زیادی دارد؛ فهرستی از او نگرفته‌ایم

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: فرهاد مجیدی به‌عنوان سرمربی تیم آنقدر مشکلات پیش‌روی خود دارد که هنوز فرصت نکرده فهرست بازیکنان مدنظرش را به ما ارائه کند.

به گزارش مشرق، «نصرالله عبداللهی» امروز (یکشنبه) پس از حضور در محل باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: کار اداری داشتم اما قرار است جلسه هیات مدیره باشگاه و در محل دیگری برگزار شود.

وی شرایط تیم استقلال را خوب توصیف کرد و گفت: بازیکنان تمرینات را پیگیری می‌کنند و در تلاش برای رسیدن به بهترین شرایط هستند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص آخرین وضعیت حضور مربی ایتالیایی تصریح کرد: در حال مذاکره هستیم و به امید خدا وی به ایران می‌آید.

عبداللهی در مورد اینکه شنیده می‌شود وی برخی هزینه‌های تیم را به شخصه پرداخت کرده است، توضیح داد: این مسائل پیش می‌آید. مواقعی به وجود می‌آید که پرداختی‌ها دیر و زود می‌شود. این مسائل عجیب و غریب نیست.

سرپرست تیم استقلال در خصوص اختلافات در هیات مدیره باشگاه نیز تاکید کرد: مشکلات وجود دارد که امیدوارم حل شود، اما راه آن‌ را نمی‌دانم.

وی در مورد فهرست بازیکنان مدنظر فرهاد مجیدی، گفت: مجیدی آنقدر مشکلات دارد که به این مسائل نرسیده است. او اکنون می‌خواهد برای خودش کمک مربی بیاورد اما نمی‌تواند و مشکل دارد. مجیدی در درون تیم و زمین تمرین مشکل دارد؛ پول خیلی از بازیکنان باقی مانده و همه چیز باید حل شود. اگر این مسائل و مشکلات حل شود مربی با خیال راحت می‌تواند بگوید چه نفراتی را می‌خواهد.