شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سایپا#فوتبال#تیم فوتبال

حیدری:‌ نباید برای نتایجی که گرفتیم بهانه بیاوریم/ سایپا سقوط نمی‌کند


حیدری:‌ نباید برای نتایجی که گرفتیم بهانه بیاوریم/ سایپا سقوط نمی‌کند

وینگر تیم فوتبال سایپا گفت: تیم ما سقوط نخواهد کرد و در بازی‌های باقی مانده دنبال کسب یک رتبه خوب هستیم.

مهرداد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط فعلی سایپا گفت: وضعیت تیم ما خوب است و تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی پشت‌سر می‌گذاریم. خوشبختانه برد برابر فولاد توانست شرایط روحی تیم ما را بهتر کند و این تعطیلی هم به سود تیم ما شد تا بیشتر تمرین کنیم. در این تعطیلی شرایط بدنی تیم بهتر شده و حضور فاز کمالوند هم انرژی جدیدی به تیم تزریق کرد. 

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا سایپا در لیگ برتر می‌ماند؟»‌ عنوان کرد: بازیکنان ما اصلا به سقوط فکر نمی‌کنند و در بازی‌های باقی مانده هم دنبال این هستیم که خوب امتیاز بگیریم و چند پله در جدول بالاتر برویم تا یک رتبه خوب را کسب کنیم. ما قطعا در لیگ برتر می‌مانیم.

حیدری در خصوص اینکه چرا سایپا در لیگ امسال نتایج ضعیفی گرفت، خاطرنشان کرد: ما تیم خوبی داریم ولی متاسفانه در نتیجه‌گیری خوب عمل نکردیم. در بعضی بازی‌ها واقعا بدشانس بودیم و بابت اشتباهات داوری هم ضربه خوردیم. البته خودمان هم اشتباهاتی داشتیم و تیمی که خوب نتیجه نمی‌گیرد قطعا با مشکلاتی مواجه بوده است. ما نمی‌توانیم بابت این نتایج بهانه بیاوریم و باید تلاش کنیم تا در بازی‌های بعدی خوب نتیجه بگیریم.

وینگر سایپا در در پاسخ به این پرسش که «آیا از عملکردش در این فصل راضی است؟» تصریح کرد: من از لیگ یک به لیگ برتر آمدم و طبیعتا چالش‌هایی برایم وجود داشت که باید از آنها عبور می‌کردم. خوشحالم که در تیمی باسابقه و ریشه‌دار حضور دارم و فکر می‌کنم تا اینجا عملکرد خوبی داشتم ولی تلاش می‌کنم تا از این هم بهتر باشم.

انتهای پیام/