به گزارش برنا و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، علیرضا عزیزی پیشکسوت فوتبال به دلیل ضایعه نخاعی ناشی از سرطان مورد عمل جراحی اورژانسی قرار گرفت.

پسر این پیشکسوت کشورمان در خصوص آخرین وضعیت پدرش گفت: متاسفانه پدر به دلیل مشکل سرطان مربوط به 10 سال پیش که کنترل شده بود حدود 3 هفته گذشته دچار ضایعه نخاعی شد و اند ام تحتانی اش دچار فلج گردید.

وی ادامه: پدر بلافاصله به صورت اورژانسی جراحی شد و خوشبختانه هم اکنون حالش خوب است و از روی ویلچر بلند شده و با واکر راه می رود و با ادامه دادن فیزیوتراپی و تمرینات مورد نظر ظرف چند ماه آینده بهبود خواهد پیدا کرد. 

عزیزی ضمن تشکر از صندوق حمایت برای پیگیری های روند درمان پدرش گفت: حمایت های صندوق بی نظیر و غافلگیرکننده و بیشتر از انتظار ما بود.

او ادامه داد: از همان لحظه ای که صندوق حمایت درجریان مشکل پدر قرار گرفت لحظه به لحظه پیگیر امور درمان و بیمه بود و خود شخص دکتر ابطحی به ما لطف بسیار داشتند. مشکلاتی که در بیمه تکملی پدر بود خیلی زود رفع شد و یک فیزیوتراپ با پیگیری صندوق از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی به منزل ما برای انجام فیزیوتراپی می آید.

عزیزی تاکید کرد: از مجموعه صندوق حمایت برای پیگیری و دغدغه مندی امور پیشکسوتان سپاسگزارم.

صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور برای علیرضا عزیزی پیشکسوت ارزنده کشورمان آرزوی سلامت و صحت کامل دارد.

علیرضا عزیزی (زاده ۲۴ دی ۱۳۲۷ - آبادان) بازیکن سابق فوتبال ایرانی است. او در باشگاه‌های هما، پرسپولیس و بانک ملی سابقه عضویت دارد. همچنین وی ۱۰ بازی ملی در کارنامه دارد.